| کد خبر: 230748 |

◄ ترکش گم شدن 3 میلیون تن فولاد به رانندگان خورد/ صف سه کیلومتری ورودی ذوب آهن

یک راننده کامیون از ایجاد کیوسک های بازرسی در کارخانجات فولاد و همچنین دریافت کارت ملی برای ورود به محوطه کارخانه ذوب آهن که موجب ایجاد صف های طولانی کامیون ها در خروجی این کارخانجات شده است، انتقاد کرد.

تین نیوز

یک راننده کامیون از ایجاد کیوسک های بازرسی در کارخانجات فولاد و همچنین دریافت کارت ملی برای ورود به محوطه کارخانه ذوب آهن که موجب ایجاد صف های طولانی کامیون ها در خروجی این کارخانجات شده است، انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز، سید فخرالدین شریعتی با اشاره به خبرهایی که در مورد گم شدن سه میلیون تن فولاد در رسانه ها منتشر شده است، گفت: این موضوع مصداق بارز این معضل است که کسانی با رانت و زدو بند کارهای خلافی را مرتکب می شوند که ضرر آن اول متوجه منافع ملی کشور و دوم یک قشر دیگر می شود.

وی افزود: متاسفانه به جای ریشه یابی و برخورد ریشه ای با این گونه مسائل، از روش های غیر کارشناسی و ظاهری برای جلوگیری از کارهای خلاف استفاده می شود که مشکلات آن گریبان گیر قشری شده است که در وقوع این کارهای خلاف نقشی نداشته اند.

بیشتر بخوانید:

ایجاد کیوسک بازرسی در مجتمع فولاد؛ دنبال 3 میلیون تن فولاد گم شده می گردند؟

این راننده کامیون با بیان این که سه میلیون تن فولاد اگر با کامیون حمل گردد، حدود 1500 کامیون را شامل می شود، عنوان کرد: در حالی که رانندگان در این تخلف نقشی نداشته اند به جای پیدا کردن مفسدان اصلی با ایجاد موانع برای رانندگان فعال در بخش حمل و فولاد و آهن، بر مشکلات آنها افزوده اند.

شریعتی با طرح این پرسش که دلیل بازرسی از رانندگان چیست، گفت: آیا رانندگان در جعبه های تریلر خود محصولات 12  متری خارج می کنند؟ اینکه در ذوب آهن به رانندگان فقط با کارت ملی اجازه ورود به محوطه را می دهند یا جعبه های تریلر در کارخانه های فولاد بازرسی می شود، اهانت به شان و شخصیت رانندگان است.

عکس مربوط به صف سه کیلومتری ورودی ذوب آهن اصفهان است که تا زیر پل اتوبان ادامه دارد:

صف ذوب آهن

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    همین سال گذشته بود یکی از کارخانه های فولاد کشور هنگام واریز کرایه 2 کرایه به حساب رانندگان واریز میکرد،بعد طی تماس تلفنی با راننده اضهار می‌کردند که اشتباهی شده،
    یک شماره حساب به راننده از همه جا بی خبر میدانند میگفتن کرایه را بزن به این شماره حساب.

    چشم به هم زدیم شد 3 میلیون تن ناقابل.