| کد خبر: 228847 |

رانندگان ترانزیت مطرح کردند:

◄ مشکل تانکرهای سوخت متوقف در پیرانشهر حل نشده است

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا از درخواست تعدادی از رانندگان تانکرهای سوخت حامل بنزین صادراتی متوقف در پیرانشهر برای حل مشکل توقف و معطلی طولانی مدت در این شهر خبر دارد.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا از درخواست تعدادی از رانندگان تانکرهای سوخت حامل بنزین صادراتی متوقف در پیرانشهر برای حل مشکل توقف و معطلی طولانی مدت در این شهر خبر دارد.

به گزارش تین نیوز، محمد حیدری گفت: این درخواست در قالب نامه ای به مسئولان دولتی و صنفی از جمله مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،  2 کانون انجمن های صنفی رانندگان و کامیون داران کشور و مدیران کل دفتر حمل و نقل کالا و ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: فک پلاک و توقیف خودرو؛ در انتظار تانکرهای متوقف در سطح شهر پیرانشهر

این گزارش حاکی است در بخشی از این نامه آمده است: همانطور که مستحضر هستید بیش از 500 دستگاه تانکر حامل سوخت بنزین صادراتی از مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ لغایت ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کرمانشاه، اصفهان و دیگر استان ها پس از بارگیری از مبادی انبار نفت بندرعباس و بندر امام خمینی (بندر ماهشهر) ثبت نوبت در تیرپارک وحدت پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر از مرز خارج نشده اند‌ و به دلیل عدم پاسخگویی شرکت های حمل و نقل بین المللی بلاتکلیف مانده‌اند.

بیشتر بخوانید: فرماندار پیرانشهر: شرکت‌ها، رانندگان را دستاویز اعتراض قرار داده‌اند+ فیلم

در بخش دیگری از نامه عنوان شده است: به دلیل قرار گرفتن بار در فهرست مواد خطرناک، توقف بیش از حد تانکرها و افت شدید بار، تاکنون هیچ اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است و اجحاف شرکت های حمل و نقل بین المللی در حق و حقوق رانندگان و عدم پرداخت حق توقف و هزینه تغییر مسیر، ما رانندگان خواستار تخلیه بار در انبار نفت یا بازگشت بار به مبدأ با در نظر گرفتن حق توقف رانندگان هستیم. شایسته است اقدامات مقتضی معمول و نتیجه ی اقدامات اطلاع داده شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.