| کد خبر: 227883 |

◄ فرماندار پیرانشهر: شرکت‌ها، رانندگان را دستاویز اعتراض قرار داده‌اند+ فیلم

این موضوع باید از سوی مقامات 2 کشور حل شود، شرکت‌های سوخت که به بارگیری تانکرهای سوخت اقدام کرده‌اند به جای پاسخگو بودن رانندگان را دستاویز اعتراض قرار داده‌اند در حالی که مشکل هیچ ارتباطی به استان و فرمانداری ندارد.

تین نیوز

 با وجود اظهارات برخی مسئولان پیرانشهر در مورد حل مشکل تانکرهای سوختی که به دلیل ممانعت اقلیم کردستان عراق در این شهرستان بلاتکلیف بودند، روز گذشته 16 اسفند تجمع اعتراضی رانندگان تانکرهای در مقابل فرمانداری شهرستان پیرانشهر برگزار شد که نشان داد این مشکل همچنان ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز، رانندگان تانکرهای سوخت  روز گذشته در جلوی فرمانداری پیرانشهر تجمع کرده و حل مشکل خود از سوی فرماندار این شهرستان را خواستار شدند.

 به گفته آنان، بیش از 2 ماه است که تانکرهای حامل سوخت در پیرانشهر متوقف شده و اجازه ورود به داخل اقلیم کردستان را ندارند.

بیشتر بخوانید:

رانندگان می گویند اگرچه تعداد اندکی تانکر سوخت تعیین تکلیف شده اند (حدود 245 تانکر) اما تعداد تانکرهای سوختی که در پیرانشهر سرگردان و بلاتکلیف هستند بسیار بیشتر از این تعداد است.

هرچند هنوز آمار دقیقی از تعداد تانکرهای سوخت متوقف در پیرانشهر اعلام نشده اما در این مورد نماینده مردم این شهرستان از بلاتکلیفی 1600 تانکر حامل فرآورده های سوختی در این شهرستان خبر داده است.

به گزارش تین نیوز، برخی رانندگان نیز با توجه به وقوع 2 مورد آتش سوزی تانکر های سوخت  در مرز ایران و افغانستان و در محوطه گمرک افغانستان، نسبت به خطرات سرگردانی صدها ناوگان حامل فرآورده های سوختی در پیرانشهر و نزدیک بودن چهارشنبه سوری هشدار داده اند.

سید علی ترابی فرماندار پیرانشهر روز گذشته به دنبال تجمع رانندگان مقابل فرمانداری به خبرنگاران گفت: این موضوع باید از سوی مقامات 2 کشور حل شود، شرکت‌های سوخت که به بارگیری تانکرهای سوخت اقدام کرده‌اند به جای پاسخگو بودن رانندگان را دستاویز اعتراض قرار داده‌اند در حالی که مشکل هیچ ارتباطی به استان و فرمانداری ندارد.

فرماندار پیرانشهر پیش از این به صدا و سیمای استان آذربایجان غربی گفته بود عدم پذیرش تانکرهای سوخت عدم انطباق آنالیز سوخت این تانکرها با استانداردهای کشور عراق است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.