| کد خبر: 195512 |

◄ چرا به‌روزرسانی تن-کیلومتر در استان فارس اجرا نمی‌شود؟

در شهرستان مرودشت هنوز شرکت‌های حمل و نقل از اجرای بخشنامه به‌روزرسانی تن-کیلومتر سازمان سر باز می‌زنند؟

تین نیوز

تعدادی از فعالان حوزه حمل و نقل جاده‌ای کالا در شهرستان مرودشت، از عدم اجرای بخشنامه سازمان راهداری در مورد الزام  به محاسبه کرایه‌ها بر اساس نرخ مبنای به‌روزرسانی تن-کیلومتر خبر دادند.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آن‌چه کوروش فلاحی یکی از رانندگان خود مالک کامیون، در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده با وجود ان‌که طبق بخشنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار بود از ابتدای شهریور نرخ به‌روزرسانی شده تن-کیلومتر در پرداخت کرایه‌ها لحاظ شود اما در شهرستان مرودشت هنوز شرکت‌های حمل و نقل از اجرای این بخشنامه سازمان سر باز می‌زنند؟

فلاحی در این مورد تاکید کرد: مگر حمل و نقل جاده‌ای فارس تابع کشور و قوانین، مصوبه‌ها و بخشنامه‌های کشوری نیست؟

وی با طرح این پرسش که دلیل این کم کاری چیست، خطاب به مسئولان دولتی حمل و نقل جاده‌ای این استان، افزود: اعلان کرایه‌های صافی از سوی شرکت‌های حمل و نقل در اعلان بار چه معنی می‌دهد؟ پرداخت کرایه‌های مدت‌دار در کدام قانون آمده است؟

او بیان کرد: دریافت کمیسیون‌های اضافه در محموله‌های پتروشیمی مرودشت متعلق به صنایع دفاع منطبق بر کدام مصوبه وقانون است؟ اگر معنی به‌روزرسانی در فرهنگ لغت کشور تغییر کرده است، اعلان کنید تا همه معنی جدید آن را بدانند.

فلاحی با انتقاد از اجحاف و چشم پوشی و نادیده گرفتن حق رانندگان به شکل‌های مختلف، گفت: موج مبارزه با فساد وحق کشی به دستور رهبر معظم انقلاب و به پایمردی رئیس قوه قضائیه به حرکت درآمده و این موج خودی و غیرخودی نمی‌شناسد، پولدار و بانفود سرش نمی‌شود، بهتر است همگان قبل از رسیدن این موج به خودشان بیایند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.