| کد خبر: 250798 |

ساختمان انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا با پول بیمه تکمیلی خریداری شد؟

 خبر تبریک انجمن صنفی شرکت های حمل نقل یکی از استان ها برای خریداری ساختمان کانون انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالای کشور با واکنش منفی رانندگان و کامیونداران مواجه شد.

تین نیوز

 خبر تبریک انجمن صنفی شرکت های حمل  نقل یکی از استان ها برای خریداری ساختمان کانون انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالای کشور با واکنش منفی رانندگان و کامیونداران مواجه شد.

به گزارش تین نیوز ، در پیامی که از سوی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل یکی از استان ها در شبکه های اجتماعی منتشر شده، آمده بود: «مژده مژده به همکاران:

برای نخستین بار در 70 ساله گذشته بی سابقه و بی نظیر است که با همت و فداکاری مسئولان محترم تشکل های صنفی ایران و با اعتماد به نفس محل و ساختمانی این چنین  مجلل در شان و مقام موسسات و شرکت های حمل و نقل کشور تهیه و به صنف تقدیم می دارند.

از خداوند متعال سعادت و سلامت جناب آقای رستمی و دیگر همکاران گرامی شان را از درگاه ایزد متعال خواستارم. صنف تا ابد این رشادت ‌و بزرگواری و مردانگی ایشان ‌و دیگر دست اندرکاران را فراموش نخواهد کرد.»

شماری از فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا در واکنش به این پیام تبریک، عنوان کردند: عجیب است که از سوء استفاده از پول بیمه تکمیلی و درمان رانندگان خوشحالی می کنند.

قابل ذکر است رانندگان و کامیون داران مدعی هستند مبلغی که از دستمزد آنان برای بیمه تکمیلی و درمان آنان توسط شرکت های حمل و نقل کسر شده خیلی بیشتر از میزان مورد نیاز برای تامین هزینه بیمه بود و شرکت های حمل و نقل مازاد دریافتی از رانندگان کامیون را برای خریداری این ساختمان مورد استفاده قرار داده اند.

ساختمان انجمن شرکت های جاده ای شیراز
ساخت ساختمان کانون انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالای کشور

 

ساختمان انجمن شرکت های شیراز
ساخت ساختمان کانون انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالای کشور

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 1 0

    شرکت ها ای کاش بجای ساختمان هشت سال72تا80راکه حق بیمه راننده گان راکه نریخته اند واریز می نمودند راننده گان خیلی هم دعا گویشان بودند

  • نوید خیرمند 2 0

    با سلام. اصلا جای شک و شبهه ای وجود ندارد، شرکتهایی که از تأمین ناوگان ملکی خود عاجزند، چگونه و از کجا هزینه چنین امارتی را تهیه کرده اند ؟؟

    متأسفانه منافع بادآورده شرکتها از محل ۱۰ درصد کرایه به قدری زیاد است که دهان خیلی از اشخاص بویژه دستگاههای نظارتی را بتوان بست !!!

    اما این چنین نخواهد ماند...

  • ناشناس 0 2

    این ساختمان توسط کانون ساخته نشده، بلکه توسط کانون خریداری شده است.
    الیته داشتن ساختمان خیلی هم خوب است.