| کد خبر: 248065 |

◄ انتخاب جانشینان قاسم مکارم و علی جعفری توسط رستم قاسمی

اگرچه این خبر، خبری از جنس انتصابات معمولی است که هر چند وقت یک بار در دستگاه های دولتی از جمله وزارت راه و شهرسازی انجام می شود اما آنچه این انتصاب را مهم می کند، اتفاقاتی است که اوایل شهریور ماه امسال رخ داد.

تین نیوز

چهارشنبه 27 مهر ماه بود که خبر انتصاب «مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی»  وزیر راه و شهرسازی منتشر شد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آن چه در این خبر آمده است؛ رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی محسن احمدی را به سمت مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی منصوب کرد. 

در متن این حکم آمده است: «نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی منصوب می کنم.

امید است با اتکال به الطاف الهی، در اجرای سیاست‌ های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه  وزراتخانه اهتمام ویژه داشته و باتمتع از تجارب خویش و در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید».

بیشتر بخوانید:

اگرچه این خبر، خبری از جنس انتصابات معمولی است که هر چند وقت یک بار در دستگاه های دولتی از جمله وزارت راه و شهرسازی انجام می شود اما آنچه این انتصاب را مهم می کند، اتفاقاتی است که اوایل شهریور ماه امسال رخ داد.

دوم شهریور ماه امسال بود که یکی از روزنامه های کشور خبری مبنی بر بازداشت قاسم مکارم مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی منتشر کرد.

در آن زمان همچنین عنوان شد که علی جعفری مدیر کل حوزه وزارتی نیز دستگیر شده که البته پس از اندک زمانی دستگیری جعفری تکذیب شد.

وزیر راه و شهرسازی 12 مهر ماه خبر آزادی مشاور خود را به ایلنا اعلام کرد ولی درباره نحوه آزادسازی و اینکه با وثیقه آزاد شده یا خیر، پاسخی نداد.

در مورد علی جعفری نیز چند روز پیش خبری منتشر شد که بر اساس آن، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی علی جعفری را به سمت مشاور وزیر و قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منصوب کرد.

پس از آن خبر دیگری 27 مهر ماه منتشر و اعلام شد که رستم قاسمی محسن احمدی را به سمت «مشاور وزیر  و سرپرست حوزه وزارتی» منصوب کرده است.

این در حالی است که مدتی قبل تر و در 20 شهریور ماه نیز تغییری مهم در وزارت راه و شهرسازی رخ داده بود. در این روز خبری مبنی بر عزل مسئول مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در رسانه ها منتشر و اعلام شده بود رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، امین کیانی را عزل و صادق مهدی غفرانی را به عنوان سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرده است.

به گزارش تین نیوز، ناظران معتقدند این تغییرات مدیریتی هرچه باشد بی ربط به موضوع محمد قاسم مکارم نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سید فخرالدین شریعتی 0 3

    این جناب وزیر واقعا اگر می‌خواهد کاری کند که راهداری کشور تحولی ایجاد گردد باید سر چشمه را نابود کند آن کسی که سالیان گذشته در بندر عباس اصفهان و....‌. پرونده دارد را عوض کند بقول قدیمی ها برای کشتن مار باید سر مار را زد

  • ناشناس 1 0

    لطفا چند مورد از اون سوابق و تجربیات که تو حکم آقایان هست را زیر خبر بیارید

  • ناشناس 0 0

    حداقل کاش به سوابق این آقای احمدی اشاره می کردید از کجا آمده است و آمدنش بهر چیست؟!!