| کد خبر: 246334 |

وزیر راه و شهرسازی بر مسند می ماند:

◄ در ملاقات رستم قاسمی و علی نیکزاد چه گذشت؟

شایعه استعفای رستم قاسمی و عدم حضور وی در وزارتخانه منتشر شد اما پس از مدتی با انتشار اطلاعیه ای منسوب به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در شبکه های اجتماعی، این خبر تکذیب شد.

تین نیوز

اواخر هفته گذشته با خبر شوکه کننده بازداشت قاسم مکارم نوه آیت الله مکارم و مشاور عالی وزارت راه و شهرسازی که در یکسال گذشته به عنوان مرد در سایه وزارت راه و شهرسازی شناخته می شد، سپری گردید.

به گزارش تین نیوز، پس از آن، شایعه استعفای رستم قاسمی و عدم حضور وی در وزارتخانه منتشر شد اما پس از مدتی با انتشار اطلاعیه ای منسوب به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در شبکه های اجتماعی ، این خبر تکذیب شد.

با این وجود، برخی رسانه ها حتی با درج خبر مذاکره با علی نیکزاد برای سرپرستی وزارت راه و شهرسازی، بر ابهام افکار عمومی در این زمینه افزودند.

به طوری که انصاف نیوز نوشت: علی نیکزاد نایب رئیس مجلس و وزیر راه دولت احمدی نژاد به عنوان سرپرست وزارت راه معرفی خواهد شد. تصمیم برای معرفی نیکزاد به این دلیل گرفته شده که مخالفان رستم قاسمی از جمله در دولت، معتقدند در مدت وزارت او طرح نهضت ملی مسکن پیشرفت نداشته است، یکی دیگر از دلایل تغییر پیش رو در وزارت مسکن، به انتقادها از مسائل درون این وزارتخانه برمی‌گردد، بسیاری از معاونان قبلی هنوز تغییر نکرده‌ اند، وزارتخانه دچار آشفتگی و چند دستگی است و انتصابات جدید رضایت بخش نبوده است. بنا بر این گزارش، محمد مخبر، معاون اول دولت، از علی نیکزاد برای اداره‌ وزارت راه برنامه خواسته و نیکزاد برنامه‌ خود را ارائه کرده است.

کمی پس از انتشار این خبر، «هادی یوسف پورآذری» مشاور و رئیس دفتر ویژه وزیر راه در توییتر نوشت: لحظاتی پیش جناب آقای دکتر نیکزاد به منزل مهندس رستم قاسمی که مهره های ستون فقراتشان به خاطر حادثه ای آسیب دیده بود، تشریف آورند و شایعات مذاکره با ایشان برای وزارت را به کلی تکذیب نمودند. به زودی آنانی که با هزینه مالی بسیار، قصد تضعیف دولت انقلابی را دارند، افشا خواهند شد.

توییت مشاور وزیر تصویر توییت هادی یوسف پور آذری مشاور وزیر
نیکزاد تصویر خبر انصاف نیوز
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • لطیف خاموشی 0 0

    البته خیلی هم بیجا نگفتند.

    جناب آقای قاسمی با مشکلات جسمانی شأن بهتر است کمی به خود استراحت بدهند . و گوشه ای ازجاده خدمتگذاری رابرای سایر دوستانشان باز بگذارند .

    هیات محترم دولت رییسی هم البته گاهی باید تصمیمات شوکه کننده ای بگیرد .وزارت راه در بخش حمل ونقل (بلاخص حمل ونقل جاده ای) دچار بیماری پارکینسون شده است .
    و یک پزشک (نظامی) با پشتوانه حمایتی قوی را باید به بالین اش آورد .
    یادمان باشد اصلا قرار نیست از آدمهای بدنه وزارت راه سابق باشد .آدمهای متخصص راه یا شهرسازی هرکاری از دستشان میامد کرده اند ،یک راننده بولدوزر لازم داریم نه یک مهندس متخصص راهسازی