| کد خبر: 246954 |

◄ بازداشت مشاور وزیر سرآغاز تغییرات مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی شد

عصر روز گذشته خبری مبنی بر عزل مسئول مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در رسانه ها منتشر شد.

تین نیوز

به دنبال برکناری سرپرست پیشین روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، برخی گمانه زنی ها حکایت از آغاز تغییرات مدیریتی در این وزارتخانه پس از اتفاقات مربوط به بازداشت قاسم مکارم مشاور وزیر دارد.

به گزارش تین نیوز، عصر روز گذشته خبری مبنی بر عزل مسئول مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در رسانه ها منتشر شد.

بر اساس این خبر، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، امین کیانی را عزل و صادق مهدی غفرانی را به عنوان سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

 

رسانه ها در مورد سابقه غفرانی عنوان کرده اند که وی از نیروهای باسابقه و خوشنام رسانه است و پیش از این از مدیران مرکز اطلاع‌ رسانی ستاد اجرایی فرمان امام بوده و در کارنامه وی فعالیت‌ های رسانه‌ ای متعددی همچون مدیرعاملی خبرگزاری برنا، سردبیری خبرگزاری میزان، مدیر شبکه‌ های اجتماعی و سامانه پیامک خبرگزاری فارس، نویسنده چند برنامه تلویزیونی در گروه اجتماعی شبکه یک و دو و فعالیت در چند روزنامه از جمله جام جم و راه اندازی صفحه «نسل سوم» به چشم می خورد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی، بدین وسیله شما را به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌ نمایم. همچین در راستای ایفای وظایف محوله ضروری است هم‌ افزایی لازم را با کلیه سازمان‌ها و واحدهای تابعه و رئیس محترم شورای اطلاع‌رسانی وزارتخانه معمول نمایید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    انتصابات عجیب نفرات بی سواد و متخلف فرودگاه مهم امام خمینی که بعلت تخلف عزل شده و دارای پرونده ارتشا هستند هم باید کنترل شود. چرا در دولت انقلابی باید دزدان آسوده خاطر باشند؟ معرفین این مدیران فاسد را شناسایی کنید تا شبکه فاسد پشت این انتصابات مشخص و حذف شوند

    • ناشناس 0 0

      درون بر شرفت که نوشتی و درود بر شرفت که منتشر کردی
      دل آدم از این انتصاب آتیش میگیره
      عجیب است در دولت روحانی هم با اینکه کوچولو تخلف مسستند داشت و عزل شد و به دادگاه تخلفات هم معرفی شد، تا پایان دولت پرونده بازش رسدگی نشد.
      حتما همون حامیانش آوردنش که جیران کنه

  • ناشناس 1 0

    لطفا سوابق برخی مدیران منتصب هواپیمایی کشوری و فرودگاه امام در این دوره را بررسی کنید. برخی حتی پرونده تخلف دارند که به همین علت عزل هم شده اند

  • ناشناس 0 0

    خدا از اسلامی نگذره که گول مفسدان را خوورد و مدیران پاک را کنار گذاشت تا چپاولگران در هواپیمایی بتازند. امثال دهقان و باریکانی کنار گذاشته شده و جایشان ببینید چه مارهایی را آورده اند.
    به وزارت راه که امیدی نیست از دولت یکی علم مبارزه با فساد در هواپیمایی را بردارد و دزدان امان ندهد. تین نیوز ممنون که دریچه ای به سلامت باز میکنی. تو را خدا نذار بخرنت

  • غلام 0 0

    باسلام کسانی که روزی با یک موتور هوندای قسطی وارد مجموعه،فرودگاه شده اند،اما در کمال تعجب،امروز صاحب ماشین های لوکس،وچند دستگاه آپارتمان در شهرک غرب هستند،چگونه بر مسند شهر فرودگاهی نشسته اند،این انتصاب از دولت انقلابی بعید است،مردم را ناامید نکنید

    • ناشناس 0 0

      هزار بار و هرجا گفتیم و نوشتیم که یک دستگاه نظارتی برود وضعیت آن ام الفسادی که بدون هیچ دارایی، رانت بزرگ CIP را برد و خورد و دارایی اش از یک نیم طبقه ساختمان در منطقه آزادی به انبوهی آپارتمان و ملک در ولنجک و ... تبدیل شد را بررسی کند و این ثروتی را که وسیله خریدن صاحب منصبان و فساد گسترده در هواپیمایی است را برخورد کنید. دریغ از یک سوت زدن!!

  • ناشناس 0 0

    آقا هر دولتی اومد این فاسدها دورش زدن و افراد توانا و سالم و.کاری را همین نامردای کثیف برکنارشون کردن. دیگه پرژکتور هم بیارن تیم قبلی و امثال باقریان را نمیتونن جمع کنن. لعنت بر فساد. چرا مدیرای پاک و موفق و اخلاقی باید برن و یک مشت بدون رزومه و ,... بیان اسباب رانت رو پهن کنند و.بزیزن و بپاشن؟