| کد خبر: 226244 |

مشاور نوسازی ناوگان فرسوده جاده ای

مشاور نوسازی ناوگان فرسوده جاده ای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از ثبت سفارش حدود 1400 کامیون خبر داد گفت: از دو هفته آینده پس از اسقاط کامیون های فرسوده، فرآیند ترخیص آغاز خواهد شد.

تین نیوز

مشاور نوسازی ناوگان فرسوده جاده ای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از ثبت سفارش حدود 1400 کامیون خبر داد گفت: از دو هفته آینده پس از اسقاط کامیون های فرسوده، فرآیند ترخیص آغاز خواهد شد.

صدرالله بمانا در گفت و گو با خبرنگار تین نیوز در خصوص آخرین وضعیت واردات کامیون های دست دوم اروپایی عنوان کرد: خودروها اکنون در مرحله اسقاط است و بانک مرکزی نیز ثبت سفارشات را تائید کرده است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم اسقاط در این یکی دو هفته آینده انجام شود که پس از آن ما اجازه ترخیص کامیون ها را خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

بانک مرکزی ارز کامیون های وارداتی دست دوم را تخصیص داد

 

با بیان اینکه تاکنون حدود 2 هزار کامیون وارد کشور شده است، گفت: نزدیک به 1400 خودرو ثبت سفارش شده و مابقی آن نیز در حال ثبت سفارش است.

بمانا اضافه کرد: مسائل ارزی به تائید، بانک مرکزی رسیده است به شرط اینکه واردکننده اثبات کند که منشا ارز، از خارج است.

وی با تاکید به اینکه ما 80 درصد خودروهای فرسوده را با تولید داخل نوسازی انجام خواهیم داد، بیان  کرد: برای این کار امتیازات خوبی در نظر گرفته شده است؛ برای مثال در یکی از طرح های نوسازی ما 50 درصد یارانه، 30 درصد تسهیلات و تنها 20 درصد آورد متقاضی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلام فرهادی 0 2

    19000

  • جهان 5 2

    با سلام بخدا ماشینم فروختم به امید کامیون اروپایی الان یکساله نزول میکنم خرج میکنم اینقدر امروز دو هفته دیگه‌فردا به قران‌من خسته شدیم ماشینم دنگ فنگ بنچل چینی داشتم گفتم کامزون اروپایی ان هم خود وزیر و رییس جمهور گفتن نکنین با مردم و قشر راننده نکنین از خدا بترسین پلاک کامیونها ورداتی بکنین کم امروز و فردا بکنین تو را خدا نه خرجی‌ نه پولی یکی حرف و هوار من را‌بشنوه‌

    • حسین اصغر کشوری 1 0

      من یک دستگاه کامیون بنز ده چرخ داشتم فروختم مدل بالاتر بخرم یک خورده وام بگیرم یک ماه تول کشید ماشین ۳۰۰ میلیون فروختم بعد یک ماه شد ۶۰۰ میلیون والان میگن یک میلیارد من چه خاکی بسرم کنم مستجر ام سه تا فرزند دارم بیکار شدم شمارو به خدا کاری بکنید ریس جمهور محترم روسای محترم به داد ما برسید یک ماشین ۸۰میلیون شد یک میلیارد مدل ۵۵ عمرش از من بیشتر دست این دلالان بی شرف کوتاه کنید که با ابروی و پول مملکت بازی میکنن بعد میگن پول ایران ارزش نداره شما بی ارزشید اینجا ایران است قرمانهای همچون قاسم سلیمانی داریم از ریس جمهورم خواهش میکنم سید بزرگوار کاری کن امیدمان بعد رهبر شمایید موفق باشی سید

  • ناشناس 0 0

    خدالعنت کنه شماها رو بااین قیمت ها

  • رضا 0 0

    سلام احترامات .خواهشمندیم کامیون وارد کنید .همه کامیونها کهنه فرسوده شدن .دلیلش چیست کامیون وارد نمیشود

  • جواد 0 0

    سلام کی میخواد به داد ما رانندگان ورشکسته برسه ما که نه دیگه ماشینی داریم نه پولش رو

  • سلام سیداسماعیل.........۱۹/۸/۱۴۰۰ 0 0

    ماکه بیچارشدیم ماشین فرختم ماشین بهتری بخرم ..ماشین بنزمعدل هفتادویک فرختم چهارصدحالا میگن یک وچهارصد‌بیکارشدم خرجه دوخانوارکردن منه بیچاره هست ازرییس جمهورمحترم خواهش می کنم بفریادمابرسد

  • ناشناس 0 0

    سلام
    سال 98 از بعد ورشکستگی کارخانه تولیدی مجدد به رانندگی رو آوردم و بهر روی بوده کامیون 6 تن خریدم،چینی مدل 92
    ماشین سوپر برید و میللنگ و ماهها موند در نمایندگی آمیکو چون پولی نداشتم ترخیص ش کنم، بالاخره بعد گذر 6 ماه اندی بزور مصبیت خونه امو گرو گذاشتم + یک فقره چک. نزد نزول خور
    چون به هر دری زدم هیشکی نداد از بانک تا انجمن رانندگان و حتی کمیته امداد!
    بهر حال کامیون چینی مدل 92 کوفت را با هزینه روز ترخیص کردم و از فرط فرار از بدهی هام و نزول خور کامیون را حراج کردم. به 80 میلیون.
    الآن که سال 1400 هست به دو درد دچار شدم! اینکه نزول خور به اندی سود قانع نشد و مدعی کل کامیون شد و گفت خونه ات در گرو منه ! وپول کل کامیون رو بده بمن. والا حکم تخلیه میگیرم و با استخدام دو وکیل در بدترین شرایط مالی من چنین هم کرده و حکم غیابی گرفته ومن چون دستم خالی بود در گرفتن وکیل که 10 میلیون خواستن عاجز بودم خونه مرا بطور کل مصادره کرده در این میان خیانتکار شخص امانت دار بود که قرارمون بود سند را نگه دارد تا توافق و حضور هر دو ما.
    حال درد خونه رفتن از یک طرف کامیون از کف دستم رفتن از طرف دیگر...
    درد اخذ کارت هوشمند و قانون مدرک دیپلم از جانب قانون گذار گاگول از طرف دیگر!
    بعد گذر سه سال واندی من دیپلم ردی حالا بخوام شوفری بپردازم باید باج به مدارک جعلی بدم یا بشینم با یارانه 45 زراری که اونم سالهاست در پی ورشکستگیم بانک عامل به سبب مختصر بدهیم قبضه کرده...
    امید وار باشم!!
    از مسئولین محترم عاجزانه خواهش دارم طرح قانون دیپلم را برای دهه 60 و ...آزاد کنند من 45 سالمه پایه یک هم از سال 83 دارم.
    با اینهمه بدبختی برم بشینم سرکلاس!!! یا باج بدم
    الا ای مسئولین من راننده پایه یکم سابقه دارم از سال 83
    این قانون را اصلاح کنید این یکی که به اسرائیل و امریکا ربطی نداره و تحریم. که طی سه سال یهو کامیون از 300 بره رو 3~2 میلیارد.
    کمر مردم شکست و این قانون را برای دارندگان پایه یکم مستثنی کنید من تا برم کلاس و ...سن م رسیده به 50
    تحریم تورم کرونا ،قوانین عجیب پغریب کدومشو طاقت بیاریم
    خواهشن رسیدگی کنید
    من در عمرم تصادف خلاف نکردم نزارید به رشوه و خلاف رو آورم که خودتان می دانید شدنی ست و کرد ند!!!

  • ناشناس 0 0

    سلام من یک کامیون کشنده هوو داشتم فروختم که یکم وام بردارم یک کامیون بهتر بخرم ۱۰۰ میلیون فروختم حالا همون ماشین را بخواهم بگیرم ۱۵۰۰میلیارد تومان باید پول بدم ماشین خریدن برای من شده افسانه چه به روز ما رانندها و ماشین دارها آوردن تو را بخدا من با ۴ تا بچه چه خاکی به سرم بریزم صدای ما را به گوش مسئولین و رییس جمهور محترم برسانید تا شاید یک رحمی به حال ما رانندها ورشکسته بکنند بعداز خدا امید ما شما هستین

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین
    0 رویداد‌های ۱۰ روز آینده
    helptinn

    تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است.
    ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند بوده‌ایم، نیازمند حمایت مادی شما است.

    از ما حمایت کنید