| کد خبر: 216243 |

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از آغاز تحویل خودروهای عرضه شده در طرح فروش فوق العاده محصولات این گروه خودروسازی خبر داد و افزود: تمام خودروهای عرضه شده در این طرح، در زمان مقرری که در قراردادهای اولیه ذکر شده، تحویل مشتریان خواهد شد.

تین نیوز

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از آغاز تحویل خودروهای عرضه شده در طرح فروش فوق العاده محصولات این گروه خودروسازی خبر داد و افزود: تمام خودروهای عرضه شده در این طرح، در زمان مقرری که در قراردادهای اولیه ذکر شده، تحویل مشتریان خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل ازسایپانیوز، مجید باقری گفت: در این طرح فروش، ۱۰ هزار دستگاه انواع محصولات سایپا با موعد تحویل ۹۰ روز پس از تکمیل پرونده عرضه شد که تحویل خودروهای مشتریان آغاز شده و قبل پایان شهریورماه به اتمام خواهد رسید.

باقری ادامه داد: مشکلات ناشی از تحریم ها و در ادامه شیوع ویروس کرونا با تلاش تیم مدیریتی سایپا برطرف شده و براساس روند رو به رشد تولید، این اطمینان خاطر را به مشتریان می‌دهیم که خودروهای ثبت نامی خود را در زمان مقرر دریافت خواهند کرد.

وی افزود: تعهدات معوق با روند قابل قبولی در سایپا رو به کاهش است؛ به شکلی که در ۱۸ محصول تا پایان شهریورماه صفر خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا اظهار کرد: وقتی که مشتریان اطمینان داشته باشند، خودروهای خود را در زمان مقرر دریافت خواهند کرد، قطعا این موضوع تاثیر زیادی در عدم مراجعه به بازار آزاد و واسطه ها خواهد داشت و از این طریق آرامش به بازار خودرو باز خواهد گشت.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

پرسشنامه
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسن زارع 0 0

    در سال 97 تیبا دو گانه تحویل فوری ثبت نام کردم که تحویل نشد و در اوایل تیرماه از معاونت فروش سایپا زنگ زدند که خودروی خود را به دلیل عدم تولید به دیگر محصولات سایپا تبدیل کنید و من کتبا تقاضای تبدیل به تیبا2دو کرده بودم و به دلیل اینکه تیبا2 را با قیمت سال 98 با من محاسبه کردند منصرف شدم و مبلغ مابه التفاوت را پرداخت نکردم و در اقدامی عجیب تیبا دو گانه را خود شرکت تبدیل به 111 کرده است و در 31 تیر فاکتور کرده اند،
    نمی دانم چگونه باید پیگیری کنم

    شما که صدایتان به جای می رسید صدای من باشید

    خدایا کمک کن

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین