| کد خبر: 211699 |

◄ تسویه کامل شرکت آبادان با رانندگان و ادامه همکاری به صورت نقدی

شرکت حمل و نقل و خدمات دریایی آبادان مطالبات رانندگان کامیون را به طور کامل پرداخت کرد.

تین نیوز
شرکت حمل و نقل و خدمات دریایی آبادان مطالبات رانندگان کامیون را به طور کامل پرداخت کرد.

به گزارش تین نیوز، در پیامی که از سوی  مدیرعامل این شرکت منتشر شده، آمده است: اینک که به لطف و مدد الهی و به برکت ایام ماه مبارک رمضان و لیالی پر خیر و برکت قدر توفیق یافتیم بدهی به رانندگان خدوم و زحمتکش سراسر کشور را به‌طور کامل تسویه و پرداخت نماییم بر خود لازم می‌دانم از همکاری تک تک عزیزانِ زحمتکش که با درک عمیق خود از شرایط کشور، صبورانه وضعیت ما را تحمل کرده و مراعات نمودند از صمیم قلب قدردانی نمایم.. و امیدوار باشم که به برکت این ایام، تاخیرهای پیش آمده را برما ببخشایند.

بیشتر بخوانید:

 در ادامه این پیام  که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، تاکید شده است: فرصت را مغتنم شمرده از پیگیری‌های مجدانه انجمن رانندگان سراسر کشور و همچنین از همکاری و تلاش‌های مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور و همکاران ایشان در ادارات کل استان‌ها ‌عمیقاً تشکر و قدردانی نمایم.

این شرکت تاکید کرده است: از ابتدای سال جاری فعالیت شرکت در حمل کالاها، به‌صورت نقدی در حال انجام است و پرداخت به موقع و نقدی کرایه حمل به رانندگان محترم سراسر کشور در سرلوحه کار شرکت قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز، 23 اسفند ماه سال 98 از قول دبیر کانون کامیونداران کشور عنوان شد: با پیگیری کانون کامیونداران کشور و تلاش مدیرکل دفتر حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تا این لحظه مبلغ 19 میلیارد و 760 میلیون تومان از بدهی شرکت آبادان به رانندگان طلبکار از این شرکت پرداخت شده و مبلغ 15 ملیارد تومان دیگر مربوط به سال 1397  تا 98.12.25 پرداخت می‌شود و همچنین تمامی مطالبات مرتبط با سال 98 حداکثر تا آخر فروردین ماه سال 99 پرداخت خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.