| کد خبر: 218524 |

مدیرعامل سپندار به تین نیوز خبر داد:

◄ ایجاد گلوگاه برای وصول عوارض آزادراهی

مدیرعامل سپندار از ایجاد گلوگاه‌هایی برای اخذ عوارض آزادراه هادپو شده خبر داد و گفت: با برنامه هایی که در دست اقدام داریم می‌توانیم میزان وصول عوارض آزادراهی را به بالای 80 درصد برسانیم.

تین نیوز

مدیرعامل سپندار از ایجاد گلوگاه‌هایی در برخی از مراکز برای اخذ عوارض آزادراهی دپو شده خبر داد و گفت: با برنامه هایی که در دست اقدام داریم می‌توانیم میزان وصول عوارض آزادراهی را به بالای 80 درصد برسانیم.

امین فرج الهی در گفت وگو با خبرنگار تین نیوز در خصوص آخرین وضعیت وصول عوارض آزادراه ها توضیح داد: اتفاقی که افتاد این بود که ما یک تفاهمنامه ای و قراردادی با پلیس پیش بردیم که در راستای آن پیامک های اطلاع رسانی از طریق پلیس به مردم ارسال شود تا مردم آگاهی را پیدا کنند که چه ترددی را از چه محوری داشته اند.

او در ادامه افزود: در راستای این موضوع قرار است به ازای هر ترددی که انجام می‌شود یک یا دو  پیامک (اطلاع رسانی، اخباری و هشداری) ارسال شود که امیدواریم با این اقدام و روندی که پیش گرفته ایم بتوانیم هم اطلاع رسانی بهتری داشته باشیم و هم اینکه با کمک پلیس بتوانیم میزان وصول را بالا ببریم.

مدیرعامل سپندار با بیان اینکه امیدواریم این اقدام را از ابتدای مهرماه عملیاتی کنیم، گفت: همچنان حدود 50 درصد عوارض آزادراهی وصول نشده است اما امیدواریم با این رویکرد جدید این رقم را به بالای 80 تا 90 درصد برسانیم.

فرج الهی ادامه داد: بعد از این کار اولین اقدامی که انجام خواهیم گرفت این است که گلوگاه هایی در مراکز مختلفی هم چون نقل و انتقال پلاک، پارکینگ های توقف خودرو ... ایجاد خواهد شد که در آن گلوگاه ها عوارضی که پرداخت نشده را بتوانیم اخذ کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ایمان 0 0

    الان دو ساله دارین تلاش میکنید نتیجش شده سرگردانی مردم و شرکت های آزادراهی