| کد خبر: 65143 |

یک امضا کننده طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با تین نیوز:

◄ استیضاح آخوندی سیاسی و منطقه ای نیست / عدم توجه وزیر راه به آسایش مردم

تین نیوز| عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه "طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی به دور از دشمنی سیاسی و مسائل منطقه ای مطرح شده است" گفت: آخوندی به هیچ یک از تعهدات خود همچون کاهش تاخیر در پروازها، جابجایی خطوط راه آهن از بافت مسکونی، راه های روستایی و مسکن مهر عمل نکرد.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به دلایل طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: بنده به عنوان امضا کننده طرح استیضاح در جلسات متعددی با حضور آخوندی در کمیسیون های عمران و تلفیق مجلس شرکت کرده ام اما بسیاری از مشکلات از جمله مسکن مهر، راه روستایی، راه آهن و خدمات هواپیمایی بر قوت خود باقی مانده است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد تاخیر در پروازها بیش از حد است و به ندرت پرواز بدون تاخیر رویت می شود که نارضایتی عموم مردم را بر انگیخته است. همچنین برخی از خطوط راه آهن بدون توجه به آسایش و آرامش مردم از میان بافت مسکونی عبور کرده و نیاز جدی به جابجایی خطوط و تعریض برخی پل ها است زیرا به غیر از خودرو سواری هیچ وسیله نقلیه دیگری نمی تواند از آنها عبور کند.

نماینده مردم فلاورجان با بیان اینکه "طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی سیاسی و منطقه ای نیست" تصریح کرد: هیچ یک از امضا کنندگان این طرح هیچ گونه دشمنی و خصومت سایسی با آخوندی نداشته و هدف آنها اصلاح مشکلات است. همچنین یک نماینده تنها حق اظهار نظر در خصوص حوزه انتخابیه خود را دارد که نباید آن را دلایل منطقه ای دانست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: در جلسات گذشته با بسیاری از دلایل و شرایط وزیر راه و شهرسازی کنار آمدیم اما ایشان به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد.

لارگانی یادآور شد: تعداد امضا کنندگان طرح دلیلی بر استیضاح نشدن وزیر نیست بلکه دلایل و استدلال ها در متقاعد کردن سایر نمایندگان نقش ایفا می کند. به طوری که در گذشته دلایل 10 نفر نیز توانست رای نمایندگان برای استیضاح وزیر را به دست آورد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ملا 0 0

    سلام برادر ارجمند وگرامی عضو کمیسیون اقتصادی در ارتباط با کاهش تأخیر پروازها از وزیر راه چه توقعی دارید وقتی شما یک ویرانه را تحویل میگیرید و از وزارت خانه ایی که هیچ سنخیتی با وظایف راه و ترابری ندارد چه توقعی دارید وزارت خانه ایی که از ادغام دو وزارت خانه که هیچ وجه اشتراکی در وظایف با هم ندارد بوجود آمده یعنی یک موجودی مانند " شتر مرغ " موقع باربری مرغ است و موقع تخم گذاری شتر. برادر ارجمند و گرامی با توجه به اینکه مقولۀ حمل و نقل در کشورهای دنیا از ابزارهای راهبردی میباشد چرا و با کدام منطق با وزارت خانه ای ادغام شده که کار آن سیاست گذاری در مسکن و شهرسازی است. پس ابتدا ابزارهای لازم را در اختیار یک شخص وزیر بگذاریم بعد دنبال بهانه تراشی و استیضاح و تحت فشار قراردادن نامبرده و امتیازگیری باشیم خدا ناظر بر اعمال ما انسانهاست پس اسباب غضب باریتعالی را فراهم نکنیم