| کد خبر: 8465 |

سفر بازرسان مدیرعامل سازمان بنادر به هرمزگان با هدف رفع موانع و گلوگاه ها

تین نیوز | هیات بازرسان اعزامی از سوی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور شامل دو تن از مسئولان و 6 نفر از کارشناسان این سازمان با هدف بررسی میزان پیشرفت فعالیت ها در اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به پایتخت اقتصادی ایران سفر کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، طی اولین روز نشست، جلسه افتتاحیه برنامه بازرسی در سالن کنفرانس مجتمع بندری شهید رجایی برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه، "محمد علی اصل سعیدی پور" مشاور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در امور بین الملل و مرجع دریایی ضمن خوش آمد گویی به هیات اعزامی، از اهتمام سازمان بنادر نسبت به پیگیری امورات کارکنان تشکر کرد و اظهار داشت: در این مقطع زمانی، بررسی های عملکرد می تواند راهگشای بسیاری از چالش ها و نوید بخش اتفاقات جدید باشد.

وی اینچنین فعالیت هایی را باعث دلگرمی کارکنان و ارزیابی میزان پیشرفت کارها برای تحقق اهداف سازمان موثر دانست.

سعیدی پور همچنین در جمع بندی اظهارات خود حضور بازرسان ویژه مدیرعامل جهت احصاء مسایل و مشکلات مطروحه از سوی مدیران بنادر را اقدامی قابل ستایش در جهت انعکاس به مقام عالی سازمان عنوان کرد و آن را موجب تسریع رفع مشکلات عنوان شده و نقطه عطفی در راستای مرتفع نمودن چالش های احتمالی در جهت اجرای مطلوب سیاست های کلان حوزه دریایی و بندری دانست.

در این جلسه که با حضور آقای "مسعودی" بازرس مدیرعامل و "علی اکبری" معاون وی برگزار شد، دیدگاه های متعددی تشریح و سوالاتی در خصوص پروژه های عمرانی و عملیاتی مطرح گردید.

انجام فعالیت های میدانی بازرسان در حوزه های مختلف امور اداری-مالی، امور بندری-کانتینری، منطقه ویژه، حفاظت ایمنی، امور دریایی، ثبت شناوران، اموال و ادارات تعمیرات خشکی-دریایی-مخابراتی، اداره امور حقوقی و ... ،  بخش دیگری از برنامه این هیات در روز نخست سفر به هرمزگان بود.

در پایان عصر روز اول، نشست جمع بندی در خصوص پیشرفت های حاصل شده، رفع موانع گلوگاه ها و آخرین ارزیابی ها بررسی شد.

بازدید از بنادر شهید باهنر، شهید حقانی، نخل ناخدا و بندرگاه جزیره هرمز از برنامه های روز دوم بازدید میدانی این هیات بود که نشست مربوطه در ساختمان مرکزی بندر شهید باهنر و با حضور مدیر، معاونین و روسای ادارات این بندر تشکیل شد.

تدوین آخرین گزارش ها جهت ارایه به مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در کنار بررسی و امکان سنجی پیشرفت فعالیت های اقتصادی و خدمات رسانی به مردم در راستای اهداف کلان سازمانی بخش پایانی روز دوم بود.

در پایان روز دوم سفر به هرمزگان، این هیات به جزیره قشم سفر کردند تا در جریان امورات دریایی و بندری در این جزیره قرار گیرند.

بازدید از بنادر شهید ذاکری، لافت، بهمن و برگزاری نشست حضوری با همکاران و بررسی روند کارها و چالش های این بندر از برنامه های سفر هیئت 8 نفره بازرسان به بزرگترین جزیره خلیج فارس بود.

در پایان نیز چهار حوزه اداری مالی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات، حوزه فنی و عمران و حوزه فعالیت دریایی و بندری با تکمیل فرم هایی مورد ارزشیابی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است، بازرسان مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این سفر ضمن تشکر از زحمات و تلاش های صورت گرفته در این اداره کل ابراز امیدواری کردندکه درآینده شاهد رونق بیشتر فعالیت ها و رفع چالش ها در این استان بندری باشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.