| کد خبر: 75563 |

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

تمامی شناورهای فعال در بنادر هرمزگان استاندارد هستند

تین نیوز | مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به حجم بالای مسافرت های دریایی در استان گفت: تمامی شناورهای در حال تردد در بنادر هرمزگان استاندارد و دارای گواهینامه ایمنی هستند.

ابراهیم ایدنی با اشاره به تمهیدات لازم در راستای ایمنی بیشتر سفرهای دریایی اظهارداشت: استان هرمزگان به عنوان پایتخت مسافری دریایی کشور، بیشترین حجم جابه جایی مسافرت‌های دریایی در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به وجود جاذبه‌های گردشگری دریایی در استان هرمزگان و با نزدیک شدن به پایان سال و هچنین افزایش ورود حجم زیاد مسافران به جزایر استان، ضرورت داشت تا یک دوره آموزش با عنوان مدیریت بحران و تخلیه امن در شرایط اضطراری در جزیره قشم برگزار شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار امیدواری کرد: با شناسایی و رفع نقاط ضعف و همچنین تقویت نقاط مثبت عملکرد، همچون سال‌های گذشته، شرایط مناسب برای سفرهای دریایی امن برای هموطنان فراهم شود.

ایدنی، با اشاره به ایمنی دریانوردی و مسافری گفت: در این خصوص، خوشبختانه در اسکله شهید حقانی و ذاکری مشکلی وجود ندارد و کمبودهای احتمالی در دیگر بنادر نیز با تلاش و اهتمام با دیگر دستگاه‌ها سعی داریم با رایزنی‌های انجام شده مشکلات را مرتفع سازیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح‌کرد: تمامی شناورها در حال تردد در بنادر استان، استاندارد و دارای گواهینامه ایمنی بوده و خدماتی با کیفیت را به مسافران ارائه می‌دهند.

ایدنی، همچنین گفت: طرح جامع مدیریت بحران برای ارائه واکنش سریع و استفاده بهینه از تجهیزات و سیستم‌ها باید مدنظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: آموزش‌های دریانوردی و کنترل مستمر گواهینامه‌ها به منظور تضمین‌ حفظ جان انسان‌ها در سفرهای دریایی نوروز 95  سختگیرانه‌تر انجام می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان، با اشاره به اینکه بر امورات شناورها و بنادر صیادی نظارت بیشتری صورت می‌گیرد تصریح‌کرد: به بنادر فاقد امکانات، مجوز فعالیت داده نمی‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.