| کد خبر: 106535 |

شرکت آلمانی در دو ماه هشت کشتی خرید

تین‌نیوز| شرکت مالک کشتی Oldendorff Carriers آلمان خرید هشت فروند کشتی جدید را تائید کرد.
 
شرکت مالک و اپراتور کشتی Oldendorff Carriers آلمان خرید هشت فروند کشتی از ماه آگوست 2016 تا کنون را تائید کرد.

این شرکت اعلام کرد که سه فروند کشتی Babycapes و پنج فروند کشتی فله بر پست پانامکس را برای توسعه ناوگان ملکی خود خریداری کرده است.
شرکت Oldendorff به تازگی دو فروند کشتی فله بر پست پانامکس ساخت سال 2011 خریده است. اولدندورف این کشتی‎ها را از شرکت هموطن خود یعنی Hartmann Reederei خریداری کرده است. ظرفیت هر یک از این دو کشتی ساخت چین 119 هزار DWT است.

در ماه آگوست امسال نیز این شرکت آلمانی چهار فروند کشتی حمل فله خشک دیگر را به قیمت 38 میلیون دلار از شرکت NSC Schifffahrtsgesellschaft خرید. این چهار کشتی نیز ساخت سال های 2011 و 2012 هستند. این کشتی ها که هر کدام 93 هزار DWT ظرفیت دارند به قیمت 9.5 میلیون دلار خریداری شدند.
در همان ماه اولدندورف موفق به خرید یک فروند کشتی دست دوم دیگر به نام Emma Schulte به قیمت 12.6 میلیون دلار شد. یک فروند کشتی با ظرفیت 95 هزار DWT نیز به قیمت 16.4 میلیون دلار در ماه آگوست توسط اودندورف خریداری شد.

شرکت اولدندورف با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: "در 12 ماه گذشته موفق به خرید 17 کشتی فروند کشتی فله‎بر دست دوم با قیمت‎هایی بسیار جذاب  و مناسب شدیم. این کشتی‎ها از ابتدای سال 2016 تا اوایل سال 2017 به تدریج به ناوگان شرکت ملحق می شوند."

از سوی دیگر، یک فروند کشتی 63 هزار DWT نیز که از نوع اولترامکس است تا پایان ماه جاری میلادی مراحل ساخت خود را به پایان می‎رساند و به عنوان یک کشتی نوساز وارد ناوگان شرکت آلمانی خواهد شد.

در بیانیه اولدندورف آمده است: "در مجموع در سال 2016 تعداد 13 فروند کشتی نوساز به ناوگان ما ملحق شده اند. میانگین سنی ناوگان ما در حال کاهش است و مصرف سوخت آن بهینه شده و این ناوگان دوستدار محیط زیست است."
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.