| کد خبر: 215137 |

اجرای آسفالت راه های روستایی رضوانشهر با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال

رئیس اداره رهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: در راستای اجرای طرح ملی ابرار، آسفالت راه چندین روستای این شهرستان در مناطق سخت گذر با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در حال اجراست.

تین نیوز

رئیس اداره رهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: در راستای اجرای طرح ملی ابرار، آسفالت راه چندین روستای این شهرستان در مناطق سخت گذر با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در حال اجراست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، یونس هوشمندپور روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای طرح ملی ابرار، و جهت بهره مندی حدود ۳ هزار خانوار، جاده دسترسی چندین روستای رضوانشهر و پره سر با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد ریال در حال آسفالت می باشد.

 وی بیان کرد: در فاز بعدی این طرح، روستاهای شیر بچه پیر، برن، چروده و اندل نیز در این طرح قرار خواهند گرفت و مردم از نعمت راه آسفالته برای دسترسی آسان به مرکز شهرستان بهره مند می شوند.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر با اشاره به وجود راه های سخت گذر و کوهستانی در حوزه این شهرستان گفت: محور کوهستانی پونل به خلخال به طول ۶۰ کیلومتر، بدلیل بارندگی های مداوم، ریزش های پی در پی جاده، کولاک و برف گیر بودن از راه های سخت گذر این شهرستان محسوب میگردد که نیاز به حضور و مراقبت شبانه روزی نیرو های راهداری می باشد.

 هوشمندپور در ادامه با اشاره به مرمت و بهسازی راه های روستایی مناطق کوهستانی و صعب العبور رضوانشهر و پره سر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، بیش از ۲۰۰ کیلومتر از راه های مناطق سخت گذر و کوهستانی این شهرستان، با هدف دسترسی آسان روستائیان عزیز و دامداران زحمتکش، مرمت، بهسازی، شن ریزی و رگلاژ شده است که در این راستا دادستان و رئیس مناطع طبیعی رضوانشهر همکاری بسیار خوبی با ما داشتند.

 رئیس اداره رهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر در ادامه با بیان این مطلب که شهرستان رضوانشهر دارای حدود ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی می باشد، حدود ۸۰۰ کیلومتر نیز راه در داخل جنگل های این مناطق وجود دارد که در گذشته توسط شرکت جنگل شفارود نگهداری می شد ولی بدلیل عدم حضور آن شرکت در این مناطق، کلیه خدمات و نگهداری این را هها به عهده اداره راهداری می باشد.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.