| کد خبر: 79646 |

پیش بینی ورود۴۰ هزار گردشگر نوروزی به جزیره هنگام

تین نیوز | پیش بینی می شود به دلیل ارتقاء خدمات گردشگری در جزیره هنگام، نوروز 95 بالغ بر 40 هزار نفر گردشگر از جاذبه های گردشگری این جزیره در این ایام دیدن کنند.

مدیرعامل دفتر خدمات مسافرتی دلفهنگام اظهار داشت: به منظور افزایش خدمات رسانی به گردشگران ورودی به جزیره هنگام در حال فراهم کردن شرایطی هستیم تا مکان اقامتی مناسب برای گردشگران در نوروز 95 در جزیره هنگام فراهم کنیم.        
         
افشین عباس نژاد هنگامی افزود: در حال حاضر گردشگران ورودی به جزیره هنگام که قصد اقامت شبانه را دارند در خانه های بومیان جزیره اقامت می کنند و مکان ویژه ای که از قبل بتوانند آن را رزرو کنند در این جزیره برای آنها هنوز وجود نداشته است.       
                               
وی تصریح کرد: در حال حاضر مکان اقامتی ویژه گردشگران در جزیره وجود ندارد و این در حالی است که در نیمه دوم سال شاهد ورود روزانه بیش از هزار نفر گردشگر به جزیره هنگام هستیم.             
                                                                 
این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری دریایی در ادامه بیانات خود در خصوص برنامه های اقامتی جزیره هنگام یادآور شد: با برنامه ریزیهای صورت گرفته و انجام هماهنگی های لازم با مقامات استان هرمزگان، در حال فراهم کردن مکان اقامتی مناسب در جزیره هستیم.

به گفته وی، با راه اندازی این اماکن اقامتی، گردشگران نوروزی می توانند به راحتی و بدون وجود مشکل در جزیره هنگام اقامت شبانه داشته باشند و بیش از پیش از طبیعت این جزیره لذت ببرند.                 
                                                                         
عباس نژاد هنگامی تاکید کرد: صنایع دستی دریایی، تماشای تخم گذاری لاک پشت های دریایی، تماشای دسته ای دلفین ها، پیاده روی در جزیره و گشت تفریحی در اطراف جزیره با قایق از جمله جاذبه های گردشگری جزیره هنگام محسوب می شود.       
                                    
مدیر عامل دفتر خدمات مسافرتی دلفهنگام افزود: نوروز سال گذشته در مجموع بالغ بر 40 هزار نفر گردشگر وارد جزیره هنگام شدند.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به امکانات ایجاد شده در جزیره هنگام طی یک سال اخیر و به دنبال آن افزایش خدمات رسانی مناسب به گردشگران، انتظار می رویم نوروز 95 شاهد ورود بیشتر گردشگران به جزیره در مقایسه با نوروز 94 باشیم.            
                                     
وی در ادامه گفته های خود بیان کرد: تبلیغات و اطلاع رسانی نقش بسیار مهمی در افزایش جذب گردشگران به جزیره هنگام ایفا می کند که متاسفانه سال های گذشته شاهد کم کاری در این بخش بوده ایم اما در چند سال اخیر تبلیغات پررنگ تر شده است.     
                                                                        
این فعال بخش خصوصی در جزیره هنگام اذعان داشت: همواره تعداد مستندساز برای ساخت فیلم به جزیره هنگام سفر می کنند که با همکاری صمیمانه بومیان جزیره روبه رو می شوند.       
                                                                                                                            
به گفته مدیر عامل دفتر خدمات مسافرتی دلفهنگام، پخش و معرفی جاذبه های گردشگری دریایی و طبیعی جزیره هنگام از طریق رسانه ملی می تواند نقش تاثیر گذاری برای انتخاب جزیره هنگام به عنوان مقصد گردشگران نوروزی کشورمان باشد.            
                                                
عباس نژاد هنگامی اضافه کرد: در حال حاضر 150 فروند قایق تفریحی در اسکله کندالو و 80 فروند قایق نیز در اسکله شیب دراز به گردشگران خدمات گشت دریایی ارائه می دهند که در صورت نیاز تعداد این شناورها افزایش خواهد یافت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.