| کد خبر: 260161 |

مسابقه استارتاپی گردشگری توسط سازمان جهانی گردشگری برگزار می‌ شود

رئیس گروه مطالعات دفتر آموزش، مطالعات و برنامه ریزی معاونت گردشگری از برگزاری مسابقه استارتاپی گردشگری MICE (شامل جلسات، مشوق ها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها و رویدادها) از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) خبر داد.

تین نیوز

رئیس گروه مطالعات دفتر آموزش، مطالعات و برنامه ریزی معاونت گردشگری از برگزاری مسابقه استارتاپی گردشگری MICE (شامل جلسات، مشوق ها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها و رویدادها) از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمد یزدی با اعلام این خبر افزود: مسابقه استارت آپ های گردشگری MICE که توسط (UNWTO) برگزار می شود، به منظور تقویت نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی در فضای پویای گردشگری و رویدادها طراحی شده است.

او گفت: این رویداد یک ابتکار جهانی است که به دنبال شناسایی و حمایت از استارت آپ های نوآورانه ای است که می تواند آینده صنعت گردشگری و رویدادها را تحت تاثیر قرار دهد.

رئیس گروه مطالعات گردشگری با بیان اینکه در جریان این رویداد، استارت آپ هایی که پتانسیل ایجاد تحول در  گردشگری MICE را دارند شناسایی و امکان پشتیبانی لازم از آن ها فراهم می شود، افزود: شرکت کنندگان در این رویداد جهانی این امکان را دارند که ضمن نمایش نوآوری خود در یک پلتفرم جهانی از پشتیبانی و راهنمایی کارشناس حرفه ای این صنعت و همچنین فرصت های جذب سرمایه بهره مند شوند.

یزدی در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات سازمان جهانی گردشگری تاکنون 14 شرکت کننده از کشورهای ایران، بنگلادش، بوتان، هند، اندونزی، میانمار، پاکستان و ویتنام در منطقه آسیا و اقیانوسیه برای حضور در این رقابت اعلام آمادگی کرده اند.

به گفته او علاقه مندان به شرکت در این رویداد جهانی می توانند تا 1 سپتامبر 2023  برابر با 10 شهریور سال جاری به وب سایت رسمی سازمان جهانی گردشگری(UNWTO) مراجعه  و یا با تیم برگزارکننده به نشانی iei@unwto.org ارتباط برقرار کنند.

استارتاپ گردشگری

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.