| کد خبر: 255343 |

◄ همکاری موتورهای سنگین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در اجرای طرح ترافیکی عید فطر

موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تعطیلات عید سعید فطر 1402 در مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی به یاری پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، می آیند.

تین نیوز

موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تعطیلات عید سعید فطر 1402 در مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی به یاری پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، می آیند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛ این طرح برای نخسین بار در ایام تعطیلات عید فطر سال 1401 به منظور کمک به تسهیل در تردد گردشگران با حضور ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین در جاده چالوس به اجرا گذاشته شد. در این راستا امسال نیز 26 دستگاه موتورسیکلت عضو کلوپ ملی گردشگری موتورسیکلت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در اجرای این طرح مشارکت خواهند داشت.

تسریع در ارائه خدمات و رفع مشکلات خودروها و مسافران در کمترین زمان به منظور کمک به کاهش بار ترافیکی راه‌ها، روان سازی حرکت وسایل نقلیه در جاده چالوس، پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی، نظارت و آموزش رانندگی ایمن به رانندگان و امدادرسانی به موقع به هموطنان و گردشگران از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره های 09629، 6423 (021) و 1423 در سراسر کشور در تمام روزهای سال، به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروه‌های امدادی در تمامی محورهای مواصلاتی کشور است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.