بازدید سایت : ۱۴۵۲۷۸
| کد خبر ۲۴۱۰۲۹
کپی شد

سامانه ملی سفر، مرجع رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی

سامانه ملی سفربه شکایات مسافران و گردشگران نوروزی رسیدگی می کند.

سامانه ملی سفر، مرجع رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی
تین نیوز |

سامانه ملی سفر به شماره 09629 به همت ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر فعال شده است و اطلاعات جامع گردشگری و پاسخگویی به شکایات را در برمی گیرد .

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، مسافران و گردشگران نوروزی می توانند با تماس با شماره 09629 با کسب اطلاعات گردشگری شکایات خود را نیز مطرح کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.