| کد خبر: 238959 |

◄ کدام وسلیه نقلیه برای سفر کردن مناسب تر است؟

در اینکه سفر کردن لذت بخش است شکی نیست. اما اینکه با چه وسلیه نقلیه سفر کنیم که بتوانیم به بهترین شکل از سفرمان لذت ببریم بسیار مهم می باشد.

تین نیوز

اگر برنامه سفر به کیش دارید و با اجاره آپارتمان مبله در کیش راهی سفر به این جزیره هستید یا می خواهید با اجاره سوئیت در تهران چند روزی را مهمان پایتخت باشید یا برنامه سفر به هر شهری دیگری را که دارید اول باید تصمیم بگیرید که می خواهید با چه وسیله نقلیه ای سفر کنید؟

از طرفداران سفر با خودرو شخصی هستید، یا نمی خواهید وقت خود را تلف کنید و تنها می خواهید با هواپیما هر چه زودتر به مقصد خود برسید؟ انتخاب شما هر چه که باشد باید متناسب با مقصد و نوع سفرتان باشد. اگر به دنبال این هستید تا به جوابی مناسب برسید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

لذت سفر با خودرو شخصی

بی شک بین تمامی گزینه های روی میز برای انتخاب بهترین وسیله نقلیه؛ ماشین شخصی یکی از بهترین هاست. سفر با خودرو شخصی می تواند تجربیات متفاوتی را در سفر برای شما رقم بزند. شما آزادید تا به راحتی برنامه سفرتان را متناسب با شرایطتان تغییر دهید، فرصت رانندگی در جاده های جنگلی را داشته باشید یا حتی با خودرو خود سفر بر کشتی شوید و متفاوت ترین چیزها را تجربه کنید. خیلی جذاب نیست؟!

مطمئنا سفر به جزیره کیش یا قشم با خودرو شخصی تبدیل به یکی از هیجان انگیزترین سفرهایتان تبدیل خواهد شد. اینکه همراه با خودرو خود سوار بر کشتی های بزرگی شوید که شما را از میان آب رد می کند تا به این جزایر برسید باید هم هیجان انگیز باشد. پس اگر از طرفداران سفر با خودرو شخصی هستید و از رانندگی کردن لذت می برید در اولین فرصت اجاره سوئیت در قشم یا ویلا در کیش را برای خود برنامه ریزی کنید و خودتان را به یکی از هیجان انگیزترین سفرهایتان دعوت کنید.

هواپیما، پر هزینه اما آسان

گردشگری

شاید بتوان سفر با هواپیما را یکی از محبوب ترین وسلیه های حمل و نقل دانست. وسلیه ای محبوب اما گران قیمت که باعث شده تا خیلی ها از خیر سفر با هواپیما بگذرند. اما سفر با هواپیما مخصوصا در سفرهای به شهرهایی که فاصله زیادی تا مبدا شما دارند گران نیست که هیچ بلکه کار شما را بسیار آسان تر هم می کنند. هیچ کسی خوشش نمیاد مسیری بسیار طولانی را در جاده ها بگذراند پس بهتر است برای سفر به شهرهای دورتر بیشتر روی سفر با هواپیما حساب باز کنید. فرض کنید با اجاره منزل مبله در شیراز می خواهید از شهری مثل تبریز به شیراز سفر کنید. برای سفر زمینی چیزی حدود 15 تا 16 ساعت در راه خواهید ماند! به نظر شما کمی هزینه کردن برای تهیه بلیط هواپیما منطقی تر است یا خستگی سفری 16 ساعته را به جان خریدن؟

حس نوستالژیک سفر با قطار

گردشگری

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که وقتی به خاطراتتان فکر می کنید سفر با قطار نقش پر رنگی در خاطراتتان دارد بی شک سفر با قطار هنوز هم برایتان لذت بخش خواهد بود. سفر با قطار با احساس نوستالژیکی همراه است که باعث شده تا این حد بین مسافرین محبوب باشد. سفر با قطار ترکیبی از حس خوب، انتخابی اقتصادی اما طولانی است که وجود تمامی حس های خوبش باعث شده تا طولانی بودن سفر با قطار چندان هم به چشم نیاید. برای سفر با قطار از مبدا تهران مقاصد زیادی خواهید داشت که امکانی سفری مهیج و مقرون به صرفه را برایتان رقم خواهد زد. پس همین الان دست به کار شوید و مقصد سفرتان را انتخاب کنید. اصفهان، تبریز یا شیراز و... انتخاب شما هر کدام که باشد کافیست به صورتی اینترنتی بلیط خود را رزرو خود و این بار به سراغ اجاره ویلا در اصفهان یا شهر مقصد خود باشید تا همه چیز را برای سفرتان مهیا کنید.

اتوبوس، ارزان و مقرون به صرفه

گردشگری

سفر با اتوبوس مقرون به صرفه ترین و اقتصادی ترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. پس اگر تنها چیزی که در انتخاب وسیله نقلیه برایتان مهم است ارزان بودن آن می باشد در مناسب بودن اتوبوس برای سفرتان شک نکنید. برای سفر از هر مبدا به هر مقصدی اتوبوس های مختلفی وجود دارد پس محدودیتی برای انتخاب مقصدتان نخواهید داشت. اما بهتر است اگر قصد تهیه بلیط اتوبوس دارید از قبل فکری برای اقامتگاهی که قصد اقامت در آن دارید را کنید، تا بعد از ساعت ها سفر جاده ای مکان مناسبی برای استراحت داشته باشید. نگران پیدا کردن اقامتگاه مناسب هم نباشید لیدوماتریپ در این سفر همراه شماست.

لیدوما چیست و چگونه کار می کند؟

گردشگری

اگر با سامانه های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه آشنا باشید احتمالا اسم لیدوماتریپ به گوشتان خورده باشد. اگر هم که با چنین وب سایت هایی آشنایی ندارید باید به شما بگویم که دیگر پیدا کردن مکانی برای اقامت نه سخت است نه زمان بر! لیدوماتریپ وب سایت رزرواسیون آنلاین اقامتگاه می باشد که در بستری امن و آسان این امکان را به وجود آورده تا به صورت اینترنتی اقامتگاه خود را برای سفرتان انتخاب کرده و به راحتی رزرو کنید.

لیدوما در 500 شهر و روستای ایران دارای 8 هزار اقامتگاه متنوع از جمله ویلا، سوئیت، آپارتمان مبله، کلبه چوبی و جنگلی، خانه روستایی و اقامتگاه بوم گردی است. به دنبال هر نوع از اقامتگاه و با هر قیمتی که باشید می توانید گزینه مورد نظر خود را از این سایت پیدا کرده و به راحتی آن را رزرو کنید.

کافیست از طریق نشانی اینترنتی www.lidomatrip.com وارد این وبسایت شده و نام شهر مقصد خود را جستجو کنید. حالا به راحتی می توانید بین تمامی اقامتگاه های شهر مقصد بگردید و با مشاهده تصاویر و اطلاعات هر کدوم تصمیم درستی را برای محل اقامت خود بگیرید

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.