| کد خبر: 238217 |

طرح گردشگری منطقه آزاد اروند بازنگری می‌شود

مدیر عامل منطقه آزاد اروند گفت: طرح جامع گردشگری منطقه آزاد اروند با صدور مجوز برداشتن دژ ساحل اروندرود مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

تین نیوز

مدیر عامل منطقه آزاد اروند گفت: طرح جامع گردشگری منطقه آزاد اروند با صدور مجوز برداشتن دژ ساحل اروندرود مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا اسکندری روز دوشنبه در نشست میز خدمت و ارتباط مردمی در سالن اجتماعات منطقه آزاد اروند اظهار داشت:شهرهای آبادان و خرمشهر قطب گردشگری هستند و ساحل رودخانه‌های بهمنشیر و کارون، در محدوده این ۲ شهر و اروند صغیر در جزیره مینو ظرفیت مناسبی برای ایجاد فرصت‌های اشتغال در حوزه گردشگری است.

وی ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران در بخش‌های گردشگری برای سرمایه گذاری در آبادان و خرمشهر افزود: طرح جامع گردشگری در منطقه آزاد اروند بازنگری و به شکل اعلام عمومی از سرمایه گذاران درخواست می شود در این بخش سرمایه گذاری کنند.

اسکندری اظهار داشت:اگر گردشگری در منطقه آزاد اروند به شکل جدی پیگیری و اجرا شود بسیاری از مشکلات اشتغال در آبادان و خرمشهر برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح های منطقه آزاد اروند باید طوری پیگیری شود که تاثیر مثبتی در زندگی مردم منطقه داشته باشد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند بیشترین مطالبات مردم در آبادان و خرمشهر را در حوزه اشتغال و مسائل کسب و کار بیان کرد و افزود:برای اشتغال در این منطقه باید فضای کسب و کار  تعریف شود تا بتوان مشکلات اقتصادی را که ناشی از  کم کاری و عدم پیگیری است حل کرد.

اسکندری با بیان اینکه ظرفیت مناسب برای رونق تولید و اجرای طرح‌های اشتغالزا در منطقه وجود دارد افزود: یکی از وظایف منطقه آزاد اروند پیگیری و رفع موانع و مسائل مشکلات در بخش تولید در آبادان و خرمشهر است.

مدیر عامل منطقه آزاد اروند در بخش دیگری به تخلف دستگاه‌های اجرایی در این منطقه اشاره کرد و گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی متخلف که در کار خدمت رسانی کوتاهی کنند به دستگاه های قضایی معرفی می‌شوند.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است.

این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.