| کد خبر: 22458 |

◄ ۲ راه برای خرید اینترنتی بلیت سفرهای دریایی

خرید و فروش های از راه دور و حذف مراجعه حضوری شاید یکی از بهترین هدایای فضای مجازی به انسان های جوامع امروزی باشد.

گشت و گذاری در فضای مجازی، یکی دو سایت را به شما نشان می دهد که نخستین گام ها را در راه فروش اینترنتی بلیت سفر " href="/fa/tags/%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA_%D8%B3%D9%81%D8%B1">بلیت سفر های دریایی برداشته اند.

به گزارش تین نیوز ، خرید و فروش های از راه دور و حذف مراجعه حضوری شاید یکی از بهترین هدایای فضای مجازی به انسان های جوامع امروزی باشد.

امکان تهیه اینترنتی بلیت سفر یکی از این خریدهای از راه دور است که اگر از سرعت پایین اینترنت در کشورمان و خطاهای مکرر در عملیات خرید، چشم پوشی کنیم، باید بگوییم که کار ما را بسیار آسان کرده است.

افزایش استقبال مسافران از سفر با شناورهای مسافری کشتیرانی

تردد بیش از ۱۲ هزار نفر مسافر در سفرهای دریایی بین‌ المللی

این روزها تهیه بلیت اکثر شیوه های سفر در کشور ما از طریق اینترنت میسر شده و در مورد بسیاری از سفرهای جاده ای، ریلی و هوایی، مراجعه حضوری به آژانس ها برای خرید بلیت، حذف شده است، اما در این میان شاید کمتر کسی بداند که برای خرید اینترنتی بلیت سفرهای دریایی نیز تلاش هایی ـ هر چند ناکافی ـ صورت گرفته تا شاید آغازگر فروش گسترده بلیت سفرهای دریایی در کشورمان در آینده باشد؛ در این جا دو نمونه از این تلاش ها را به شما معرفی خواهیم کرد.



سیستم رزرو بلیت آنلاین کشتی مسافربری و لندیکرافت

سایت "عسل تور" که مدعی عنوان "اولین سیستم رزرو بلیت آنلاین کشتی مسافربری و لندیکرافت" است، در سال 90 با مجوز اداره کل بنادر و دریانوردی و نیز اداره کل میراث فرهنگی استان هرمزگان، به ثبت رسیده است؛ هرچند این سایت بعد از گذشت حدود سه سال، در زمینه فروش یا رزرو بلیت، غیرفعال به نظر می رسد.

در این سایت که خود را اولین سیستم فروش اینترنتی بلیت کشتی های مسافربری در ایران می نامد، می توانید با انتخاب بندر مبدا و مقصد، نام شرکت کشتیرانی و نیز ماه مورد نظر، از برنامه حرکت شناورها آگاه شوید و بلیت خود را تهیه کنید. همچنین در این سایت اطلاعات خوبی درباره انواع کشتی های مسافربری موجود و نیز مسیرهای مختلف دریایی در جنوب کشورمان ارائه شده است.

هرچند تلاش ما در راستای تهیه بلیت از این سایت ناموفق بود اما به نظر می رسد وجود سایت هایی از این دست برای گشایش باب خرید و فروش اینترنتی بلیت سفرهای دریایی، لازم باشد.

برای مشاهده این سامانه اینجا کلیک کنید.



سامانه صدور بلیت حمل و نقل مسافرین دریایی

در مرداد ماه امسال، اعلام شد که مرحله آزمایشی سامانه صدور بلیت الکترونیکی سفرهای دریایی در بندر شهید حقانی بندرعباس، به عنوان بزرگ ترین بندر مسافری کشور کلید خورده است.

در این راستا از طریق سامانه ای که با نظارت اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر بندرعباس به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده، مسافران به زودی می توانند بلیت سفرهای دریایی بین بنادر شهید حقانی بندرعباس، شهید ذاکری قشم و بندر هرمز را تهیه کنند.

به گفته مدیر بندر مسافربری حقانی (بندر عباس)، ثبت الکترونیکی اطلاعات مسافرین که هم اکنون در حال اجراست، مقدمه ای برای راه اندازی سامانه صدور بلیت الکترونیکی سفرهای دریایی است که قرار شده برای مسیر دریایی بندرعباس ـ هرمز و قشم اجرایی شود و در آینده، امکان تهیه بلیت شناورهای مسافری در هر شهر و نقطه از کشور امکان پذیر می‌شود.

برای مشاهده این سامانه اینجا کلیک کنید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مسافر 2 0

    این سایتها که کار نمیکنن! آزمایشیه؟!

  • رضا جبالبارزی 0 2

    سفر با کشتی

  • عمار 0 0

    بلیط