| کد خبر: 224240 |

بررسی «تاثیر بحران کرونا بر گردشگری» در مجلس

​​​​​​​رئیس فراکسیون گردشگری مجلس از بررسی تاثیرات بحران ویروس کرونا بر صنعت گردشگری با حضور مونسان در نشست این فراکسیون خبر داد.

تین نیوز

​​​​​​​رئیس فراکسیون گردشگری مجلس از بررسی تاثیرات بحران ویروس کرونا بر صنعت گردشگری با حضور مونسان در نشست این فراکسیون خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا دشتی اردکانی در تشریح نشست فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی، از حضور علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاونان وی در این نشست به منظور بررسی تأثیرات بحران ویروس کرونا بر صنعت گردشگری خبر داد و گفت: نمایندگان حاضر در این نشست نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند و وزیر هم ضمن ارائه گزارش عملکردی از اقدامات، برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف وزارتخانه متبوع خود، تأثیرات بحران ویروس کرونا بر صنعت گردشگری کشورمان را تشریح کرد.

رئیس فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی جایگاه میراث فرهنگی در برنامه ششم توسعه در این نشست گفت: همچنین اقدامات بودجه‌ای، راهکارهای برقراری گردشگری در ایام شیوع ویروس کرونا، حوزه سند راهبردی توسعه گردشگری و احیای بافت‌های تاریخی موجود با به کارگیری مشوق‌ها و تمهیدات وزارت میراث فرهنگی از جمله مواردی بود که توسط نمایندگان مطرح شد.

وی ادامه داد: کشورهای دیگر به گونه‌ای از اماکن تاریخی خود حفظ و نگهداری می‌کنند که برای آنها به عنوان منبع درآمدی محسوب می‌شود؛ نیاز است در حفظ اماکن تاریخی بکوشیم و فرهنگسازی مناسب انجام شود زیرا ابنیه و اماکن تاریخی و فرهنگی تنها متعلق به ما نیست بلکه نسل‌های آینده هم سهم بسزایی از آنها دارند.

دشتی اردکانی با بیان اینکه ایران دارای فرهنگ و تمدن قدیمی است که در دنیا زبانزد جهانیان است، افزود: هر کدام از آثار تاریخی در جای خود می‌تواند معرف ایران باستان باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.