| کد خبر: 21796 |

افزایش ۳۰۰ درصدی ورود گردشگران خارجی به فارس

تین نیوز | فرمانده انتظامی فارس گفت: با امنیت خوبی که در این استان وجود دارد، ورود گردشگران خارجی در چهارماهه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته حدود 300 درصدی رشد داشته اما لازم است تلاش کنیم امنیت را در این استان برجسته‌تر کنیم.

سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از یگان ویژه پاسداران استان فارس اظهار داشت: فضای معنوی یگان ویژه پاسداران، زنده کننده یاد و خاطره دوران دفاع مقدس است و کارکنان این یگان از سیمای صالحین برخوردار هستند.
 
وی از حضور مؤثر یگان ویژه در اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی در استان فارس تقدیر کرد و افزود: باید قدردان فرصت طلایی که خداوند برای خدمت کردن به مردم به ما عنایت کرده باشیم و با ایجاد امنیت،‌خالق لحظات شیرین برای شهروندان باشیم.
 
فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: با امنیت خوبی که در این استان وجود دارد، ورود گردشگران خارجی در چهارماهه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته حدود 300 درصدی رشد داشته اما لازم است تلاش کنیم امنیت را در این استان برجسته‌تر کنیم.
 
سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دسیسه‌های استکبار جهانی برای ایجاد ناامنی در کشور گفت: دشمنان پس از مأیوس شدن از جنگ رودر رو با ما، از جبهه جنگ نرم و هجمه فرهنگی با ما وارد مبارزه شده و سعی در رواج نافرمانی مدنی، ایجاد تفرقه و ایجاد شکاف جغرافیایی در کشور دارند.
 
وی ادامه داد: امروز کشور ما امن‌ترین کشور منطقه محسوب می‌شود و دشمنان در رسیدن به نیت پلیس خود ناکام مانده‌اند، امام لازم است ضمن هوشیاری، مراقب تهدیدهای باشیم.
 
فرمانده انتظامی فارس نظم و انضباط، آموزش و تجهیز شدن به علم روز، تقویت قوای جسمانی، تقویت روحیه دین‌باوری را به کارکنان یگان ویژه توصیه کرد و افزود: لازم است حضور این یگان باصلابت در تمام عرصه‌ها بااقتدار باشد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.