| کد خبر: 217529 |

برپایی وبیناری برای بررسی «رویدادهای گردشگری در عصر کرونا»

«رویدادهای گردشگری در عصر کرونا»، موضوع وبیناری است که ۲۹ مردادماه به همت اتاق بازرگانی اصفهان و با همکاری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان، اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی، جامعه هتل‌داران و انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی استان برگزار می‌شود.

تین نیوز

«رویدادهای گردشگری در عصر کرونا»، موضوع وبیناری است که ۲۹ مردادماه به همت اتاق بازرگانی اصفهان و با همکاری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان،  اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی، جامعه هتل‌داران و انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی استان برگزار می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی کرباسی زاده، رئیس شورای هماهنگی توسعه پایدار و مشاور عالی اتاق بازرگانی اصفهان با اعلام این خبر گفت: وبینار «رویدادهای گردشگری در عصر کرونا» با هدف بررسی رویدادهای گردشگری در عصر کرونا به‌صورت مجازی و با همکاری دستگاه‌های مرتبط با حوزه گردشگری چه در بعد اجرایی و چه در بعد علمی برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: در این رویداد به مباحثی همچون، ماهیت رویدادها در گردشگری عصر کرونا، آنالیز بازار گردشگری ایران در عصر کرونا، تکنیک‌های بازاریابی محتوا در فضای مجازی و خواسته‌های گردشگران از مقصد در عصر کرونا پرداخته می‌شود.

کرباسی زاده خاطر نشان کرد: در این وبینار که تجربه محور نیز هست، تلاش شده تا از فعالین گردشگری و اساتید به نام کشوری استفاده شود و امیدواریم در پایان آن بتوانیم به راهکارهای کارگشا در این حوزه برسیم.

به گزارش ایسنا، مهدی ژیانپور-معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی اصفهان، مهدی سقایی-عضو هیأت علمی دانشگاه گرگان، رضا سلطانی- متخصص برند مقصد، امیر ناصر طباطبایی- رئیس جامعه هتل داران ایران، آرش نور آقایی- مدیرمسئول فصلنامه گردشگری گیلگمش و سحر موحدی- عضو هیئت‌علمی جهاد دانشگاهی سخنرانان این وبینار هستند.

 علاقه‌مندان نیز می‌توانند چهارشنبه ۲۹ مردادماه از ساعت ۱۸ با رجوع به نشانی webinar.eccim.com/ch/otagh۴۳ در این رویداد مجازی شرکت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.