| کد خبر: 198259 |

۱.۷ میلیون زائر اربعین به کشور بازگشته‌اند

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از سه میلیون زائر ایرانی از طریق مرزهای چهارگانه عازم کربلای معلی شده‌اند.

تین نیوز

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از سه میلیون زائر ایرانی از طریق مرزهای چهارگانه عازم کربلای معلی شده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سردار محمدعلی نوری نژاد درحاشیه بازدید از مرز خسروی اظهار کرد: در این مدت همچنین یک میلیون و 700 هزار نفر از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نیز پس از کسب توفیق زیارت به کشور بازگشته‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با موج بازگشت زوار از مرزهای خسروی، مهران، شلمچه و چذابه روبرو هستیم، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده مشکلی در این خصوص نداریم.

نوری نژاد همچنین از حضور 24 ساعته پلیس در مرزهای چهارگانه کشور خبر داد و گفت: خدمات رسانی نیروی انتظامی به زائران تا زمان بازگشت آخرین زائر از کربلای معلی ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در عین حال از زائران خواست تا در هنگام بازگشت در موکب‌ها و توقفگاه‌های درنظرگرفته شده استراحت کرده و از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی به طور جد خودداری کنند.

وی گفت: طبق گزارش همکاران ما در پلیس راهور، طی روزهای اخیر با افزایش سوانح رانندگی در جاده‌های کرمانشاه، خوزستان و ایلام روبرو بوده‌ایم که عمدتا نیز به خاطر خستگی و خواب آلودگی رخ داده است.

نوری نژاد در پایان با تقدیر از تلاش ماموران پلیس استان کرمانشاه در برقراری امنیت کافی برای زائرانی که مرز خسروی را برای تردد خود انتخاب کرده‌اند، گفت: خوشبختانه زیرساخت‌های خوبی در این مرز فراهم شده و زائران مشکل چندانی برای ورود و خروج نداشته‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.