| کد خبر: 197629 |

اختصاص 75 درصد ناوگان حمل و نقل آذربایجان‌غربی به زوار اربعین

۷۵ درصد ظرفیت ناوگان حمل و نقل در استان به زوّار اربعین اختصاص یافته و تمهیدات ویژه‌ای برای کاهش مشکلات زائران اعزامی از استان اندیشیده شده‌است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ۷۵ درصد ظرفیت ناوگان حمل و نقل در استان به زوار اربعین اختصاص یافته و تمهیدات ویژه‌ای برای کاهش مشکلات زائران اعزامی از استان اندیشیده شده‌است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ارسلان شکری افزود: در این راستا بیش از یک‌هزار دستگاه اتوبوس از آذربایجان‌غربی برای جابجایی زائران اباعبداله الحسین در ایام اربعین به سمت مرزهای غربی کشور در نظر گرفته شده‌است.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین اقدامات در این راستا، الزام ناوگان حمل و نقل کشور به افزایش ندادن کرایه است که در این خصوص بازرسی‌های زیادی از اتوبوس‌ها انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: در راستای جلوگیری از بروز مشکل برای زائران اباعبدالهالحسین، سرویس دربستی ناوگان حمل و نقل از دستور کار خارج شده و تا پایان آیین پیاده‌روی از این امر جلوگیری می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: عملیات برگشت زائران نیز از مرز مهران به سمت شهرستان کرمانشاه و از آنجا به سمت ارومیه انجام می‌گیرد تا ازدحامی در مرز مهران ایجاد نشود.

شکری از صاحبان شرکت‌ها و موسسات فنی نیز خواست تا در خدمات‌دهی و ایمن‌سازی وسیله نقلیه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا زائران اربعین در طول مسافرت با مشکل خاصی مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع، بازرسان و کارشناسان فنی و پلیس راه استان با دقت و وسواس بیشتری نسبت به کنترل وسایل نقلیه و اتوبوس‌ها در این ایام اقدام خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.