| کد خبر: 197222 |

◄ اختصاص ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس آذربایجان غربی برای اعزام زائران اربعین حسینی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اختصاص ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس این استان برای اعزام زائران اربعین حسینی خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اختصاص ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس این استان برای اعزام زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی، مدیر کل این استان با اعلام این خبر افزود: براساس سهمیه اعلامی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ۹۸۰ دستگاه اتوبوس برای مرز مهران بصورت سرویس خطی، ۲۶۰ دستگاه اتوبوس برای پس کرانه کرمانشاه به مقصد استان آذربایجان غربی و ۶۰ دستگاه اتوبوس برای پس کرانه کرمانشاه به مقصد استان آذربایجان شرقی جهت اعزام زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است.

 ارسلان شکری گفت: اعزام ناوگان اتوبوس رانی از تاریخ ۲۴ مهرماه تا ۲۹ مهر ماه سال جاری انجام خواهد گرفت و زائران لازم است در تاریخ های ذکر شده آمادگی لازم را داشته و زمان رفت و برگشت سفر خود را بر این اساس مدیریت کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

 شکری همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌های مسئول جهت برگزاری هرچه بهتر و مطلوب‌تر طرح جابجایی زائران اربعین حسینی مطابق با شیوه نامه ها و دستوالعمل های ارسالی را خواستار شد و اظهار کرد: امید است امسال با همکاری دستگاه‌های مسئول و زائران محترم شاهد مراسم منظم و پر شوری باشیم چرا که مراسم اربعین نشان دهنده عزت و عظمت شیعه و دوستداران اباعبداله الحسین در جهان است.

وی در پایان با اشاره به تشدید کنترل حمل و نقل برای ایمنی سفر زائران اربعین ادامه داد: طرح‌های تشویقی هم‌چون اعطای لاستیک با نرخ دولتی و برند معتبر برای ناوگان فعال به ازای هر سه صورت وضعیت و سه‌هزار کیلومتر کارکرد هم برای رانندگان و صاحبان شرکت‌های حمل و نقل مسافر در نظر گرفته شده است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.