| کد خبر: 187312 |

اعزام 86هزارو500 زائر خانه خدا از فرودگاه ارومیه

مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: از مجموع ۸۶ هزار و ۵۰۰ زائری که امسال از ایران به حج تمتع مشرف می شوند، سه هزار و 110 نفر زائر آذربایجان‌غربی هستند.

تین نیوز

 مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: از مجموع ۸۶ هزار و ۵۰۰ زائری که امسال از ایران به حج تمتع مشرف می شوند، سه هزار و 110 نفر زائر آذربایجان‌غربی هستند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، محمدرضا ندیری امروز در همایش آموزشی حجاج در ارومیه، اظهار کرد: با برگزاری همایش توجیهی زائران خانه خدا در آذربایجان‌غربی که با حضور کاروان‌های اعزامی برگزار شد سعی کردیم تا حجاج با مناسک و اعمال حجاج بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: از مجموع ۸۶ هزار و ۵۰۰ زائری که امسال از ایران به حج تمتع مشرف می شوند، سه هزار و 110 نفر زائر آذربایجان‌غربی هستند.

مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: مدت اقامت حجاج با توجه به محدودیت‌هایی که در مسکن و پرواز وجود دارد بین ۲۸ تا ۴۲ روز خواهد بود و تاریخ دقیق پرواز و برگشت مشخص نیست.

وی بیان داشت: پروازهای حج از نیمه دوم تیرماه آغاز و زائران آذربایجان‌غربی مستقیما از فرودگاه ارومیه به مقصد جده عزیمت خواهند کرد.

ندیری تصریح کرد: برنامه ریزی‌های بسیار خوبی برای آسایش حجاج ایرانی در سال جاری انجام شده و هتل‌ها، خودروهای حمل و نقل عمومی و هواپیماهای در نظر گرفته شده از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش فارس، اعزام زائران از آذربایجان‌غربی از نیمه دوم تیر ماه آغاز و مستقیما از فرودگاه ارومیه به مقصد جده عزیمت خواهند کرد و همه ساله موسم حج در ماه ذیحجه انجام شده و میلیون‌ها زائر از کشورهای مختلف دنیا برای انجام حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.