| کد خبر: 183317 |

اختصاص ۲ فروند کشتی به گردشگری آبی نوروز

مدیرکل بنادرودریانوردی خرمشهر از فعالیت ۲ فروند کشتی مسافربری در نوروز ۹۸ خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بنادرودریانوردی خرمشهر از فعالیت ۲ فروند کشتی مسافربری در نوروز ۹۸ خبر داد.

به گزارش  تین‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نوراله اسعدی مدیرکل بنادرودریانوردی خرمشهر روزگذشته از فعالیت ۲ فروند کشتی مسافربری در راستای گردشگری آبی در نوروز ۹۸ خبر داد و گفت: با توجه به استقبال مسافران این کشتی‌ها ایام نوروز در اروندرود تردد می‌کنند.

وی افزود: در این رابطه کشتی نگین با ظرفیت ۲۳۰ نفر و شناور ایران زمین با ظرفیت ۸۰ نفر برای انجام تور‌های گردشگری مسافران نوروزی و راهیان نور در اروندرود در نظر گرفته شدند.

مدیرکل بنادرودریانوردی خرمشهر با اشاره به اشتیاق زیاد گردشگران و مسافران برای دیدن طبیعت بکر اروندرود و کارون گفت: اداره کل بنادرودریانوردی خرمشهر تمام تلاش خود را برای آسان سازی گردش‌های آبی به کار گرفته است و در این زمینه بر تامین ایمنی سفر‌ها و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در حین سفر تاکید جدی دارد.

اسعدی با بیان اینکه بندر خرمشهر آماده میزبانی از گردشگران نوروز ۹۸ است ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود گردش‌های آبی در اروند و کارون افزایش یابد لذا تمام تمهیدات لازم برای ایمنی سفر‌ها و گردش‌های دریایی اندیشیده شده است.

وی افزود: برای کاهش حوادث دریایی در تعطیلات نوروز ۹۸ طرح افزایش آموزش همچنین نظارت بر فعالیت صاحبان شناور‌ها در محدوده اروندرود و کارون در دست اجراست.

مدیر کل بنادرودریانوردی خرمشهر گفت: در نوروز ۹۸ پیش بینی می‌شود تقاضای گردشگری دریایی در اروندرود و کارون افزایش چشمگیری نسبت به نوروز گذشته داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر کشتی مسافری نگین از نوع کاتاماران ۲ روز در هفته از کویت به بندر خرمشهر و بالعکس مسافران را جابه‌جا می‌کند.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.