| کد خبر: 183176 |

مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر خبر داد:

◄ بندر خرمشهر آماده میزبانی از گردشگران نوروز 98

تامین ایمنی سفرها و تسهیل در انجام گردش‌های دریایی اولویت جدی بندر خرمشهر است.

تین نیوز

مدیرکل بنادرودریانوردی خرمشهر با اعلام آمادگی کامل آن بندر برای میزبانی از گردشگران در نوروز 98 گفت: تمام تمهیدات برای تامین ایمنی سفرهای دریایی در رودخانه‌های کارون و اروند و تسهیل در انجام گردش‌های دریایی از اولویت‌های جدی این اداره‌کل در تعطیلات نوروز پیش‌رو است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی خرمشهر، نوراله اسعدی با اشاره به برنامه‌ریزی این اداره‌کل برای تسهیل در انجام گردش‌های دریایی در رودخانه‌های اروند و کارون اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، اداره‌کل بنادرودریانوردی خرمشهر تمام تمهیدات موردنیاز برای تامین ایمنی سفرها و تسهیل گردشگری دریایی در آبراه اروند و کارون را اندیشیده است.

وی افزود: برای کاهش حوادث دریایی در تعطیلات نوروز 98، جلسات متعددی در این اداره‌کل انجام‌شده و در این خصوص به دنبال افزایش آموزش‌ها و همچنین نظارت بر فعالیت صاحبان شناورها در محدوده اروندرود و کارون هستیم.

مدیرکل بنادرودریانوردی خرمشهر خاطرنشان کرد: در نوروز ۹۸ پیش‌بینی می‌شود تقاضای گردشگری دریایی در اروندرود و کارون افزایش چشمگیری نسبت به نوروز گذشته داشته باشد

وی از فعالیت دو کشتی بزرگ مسافربری «نگین» و «ایران‌زمین» برای اولین بار به‌صورت روزانه در ایام نوروز خبر داد و گفت: این دو شناور برای انجام تورهای گردشگری و هم‌چنین زائران راهیان نور برنامه‌های گردشی در اروندرود و کارون در نظر گرفته‌شده‌اند.

اسعدی با اشاره به اشتیاق زیاد گردشگران و مسافران به دیدن طبیعت بکر اروندرود و کارون اظهار کرد: اداره‌کل بنادرودریانوردی خرمشهر تمام تلاش خود را برای تسهیل در انجام گردش‌های دریایی را به کار خواهد بست و در این زمینه نیز بر تامین ایمنی سفرها و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در حین سفر با افزایش نظارت، تاکید جدی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری صاحبان شناورها و توجه به نکات ایمنی ابلاغی از سوی اداره‌کل بنادرودریانوردی خرمشهر شاهد انجام سفرهای دریایی ایمن در نوروز 98 باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.