| کد خبر: 181313 |

تحلیل وضعیت استارت‌آپ‌های گردشگری ایران

یک کارشناس استارت‌آپ‌های گردشگری و مشاور در حوزه کسب‌و‌کارهای نوپا، درباره وضعیت فعلی استارت‌آپ‌های گردشگری گفت: اکنون همه در مرحله‌ای قرار دارند که نمی‌توان درباره آنها اظهارنظر کرد. به نوعی همه در حال کار کردن هستند تا چیزی را آماده کنند و به بازار ارائه دهند. به همین دلیل فعلا نمی‌توان درباره وضعیت آنها چیزی گفت.

تین نیوز

یک کارشناس استارت‌آپ‌های گردشگری و مشاور در حوزه کسب‌و‌کارهای نوپا، درباره وضعیت فعلی استارت‌آپ‌های گردشگری گفت: اکنون همه در مرحله‌ای قرار دارند که نمی‌توان درباره آنها اظهارنظر کرد. به نوعی همه در حال کار کردن هستند تا چیزی را آماده کنند و به بازار ارائه دهند. به همین دلیل فعلا نمی‌توان درباره وضعیت آنها چیزی گفت.

به گزارش تین‌نیوز به نلق از ایلنا، اشکان‌بروج افزود: اکنون بزرگ‌ترین چالش ما حضور بسیاری از کسب‌وکارهای الکترونیکی است که به اشتباه آنها را به‌عنوان استارت‌آپ معرفی می‌کنند. یعنی بزرگ‌ترین مشکل ما در این مملکت این است که هنوز کسی متوجه تفاوت استارت‌آپ‌ها و تجارت الکترونیک نبوده و نمی‌تواند این دو را از یکدیگر جدا کند. به‌عنوان مثال اکنون بسیاری از شرکت‌های آنلاین فروش بلیت هواپیما را به‌عنوان استارت‌آپ معرفی می‌کنند. در صورتی که اکثر آنها بر مبنای تجارت الکترونیک شکل گرفته‌اند و در کار خود هیچ‌گونه نوآوری و خلاقیتی ندارند که به آنها لقب استارت‌آپ بدهیم.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.