| کد خبر: 171183 |

فعالیت همه‌روزه اتوبوس‌های تبریزگردی در ایام تابستان‏

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز از فعالیت همه‌روزه اتوبوس‌های تبریزگردی در ایام تابستان برای ارائه خدمت به مسافران و شهروندان خبر داد.

تین نیوز

 مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز از فعالیت همه‌روزه اتوبوس‌های تبریزگردی در ایام تابستان برای ارائه خدمت به مسافران و شهروندان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، رضا خلیلی اظهارکرد: موضوع اتوبوس‌های گردشگری شهری، برای نخستین بار در کشور به همت شهرداری تبریز در شهر اولین‌ها، راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: اتوبوس‌های تبریزگردی در چهار مسیر ویژه گردشگری شامل بافت تاریخی، عینالی و تله‌کابین، ائل‌گلی، مراکز خرید اطلس و لاله پارک از ساعت ۹تا۱۳ و ۱۶ تا ۱۹:۳۰ به‌صورت رایگان برای شهروندان و مسافران سرویس‌دهی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز همچنین اعلام کرد: ایستگاه مرکزی اتوبوس‌های تبریزگردی واقع در چهارراه شهید بهشتی (منصور) است که دسترسی به هر چهار خط ویژه گردشگری از ایستگاه یادشده ممکن است. خلیلی خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های تبریزگردی به‌صورت چرخشی در مسیرهای اعلامی تردد می‌کنند و همه آنها مجهز به سیستم جی‌پی‌اس بوده که از طریق اپلیکیشن اندروید «اتوبوس تبریزگردی» به‌صورت آنلاین قابل‌مشاهده هستند که این اپلیکیشن از طریق کافه بازار در دسترس عموم قرار دارد.

به گفته مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، امسال برای نخستین بار در ایران ایستگاه اتوبوس‌های تبریز‌گردی با تابلوهای ویژه ترافیکی با مشارکت معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک و پلیس راهنمایی و رانندگی تبریز جانمایی و طراحی و نصب شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.