| کد خبر: 169725 |

◄ جلسه سازمان‌های هواپیمایی و حج برای حل پرواز زائران

رئیس کمیسیون عمران مجلس، از بررسی گزارش تدابیر اتخاذ شده برای اعزام حجاج با حضور مسئولان سازمان‌های حج و هواپیمایی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران مجلس، از بررسی گزارش تدابیر اتخاذ شده برای اعزام حجاج با حضور مسئولان سازمان‌های حج و هواپیمایی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی با اشاره به دستور کار هفته آینده کمیسیون عمران مجلس، گفت: بررسی گزارش اقدامات انجام‌شده و تدابیر اتخاذ شده برای اعزام حجاج با حضور مسئولان مربوطه در کمیسیون عمران نخستین دستور کار این کمیسیون در هفته آتی است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، بابیان اینکه اعزام زائران و همچنین بازگشت آن‌ها به کشور باید به‌وسیله هواپیماهای ایرانی صورت بگیرد، افزود: با توجه به مشکلات پیش‌آمده برای حجاج در سال قبل این جلسه هماهنگی برگزار خواهد شد.

رضایی با تاکید بر اینکه در نشستی مشترک تذکرات لازم برای آسایش حجاج به سازمان حج و سازمان هواپیمایی داده خواهد شد، تصریح کرد: رایزنی وزارت خارجه با مسئولان کشور عربستان نیز برای هر چه‌بهتر برگزار شدن مراسم حج باید از همین حالا آغاز شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در سال جاری اعزام حجاج باید بدون هیچ‌گونه مشکل انجام شود ازاین‌رو باید از تجربیات سال‌های قبل برای بهبود این روند استفاده کنیم.

چند روزی است به علت اعتراضات مردمی در کشور عراق و تنش‌هایی که به همین علت در فرودگاه نجف به وجود آمد این فرودگاه از پذیرش پروازهای ورودی خوداری کرد. پروازهای مربوط به حجاج ایرانی نیز بخشی از پروازهایی بود که به همین علت با اختلال انجام شد و در پی تعطیلی این فرودگاه زائران ایرانی از انجام فریضه بازماندند.

محمدمهدی افتخاری، عضو کمیسیون عمران مجلس نیز راهکار حل مشکل پروازهای نجف را جایگزینی فرودگاه بغداد توسط سازمان هواپیمایی عنوان کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.