| کد خبر: 163857 |

◄ گردشگران دریایی نوروز 97 را بدون حادثه گذراندند

مدیر توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: توسعه گردشگری دریایی در دستور کار این سازمان قرارگرفته است و در سال جاری اقدامات جدیدی صورت می‌گیرد.

تین نیوز

مدیر توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: توسعه گردشگری دریایی در دستور کار این سازمان قرارگرفته است و در سال جاری اقدامات جدیدی صورت می‌گیرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی کامیاب مدیر توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در ارتباط با عمده اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه گردشگری دریایی با آغاز سال جدید، بیان کرد: تأمین امنیت گردشگران، توسعه کمی و کیفی حمل‌ونقل مسافر و فراهم کردن امکانات لازم برای تسهیل و کاهش تشریفات ورود و خروج مسافری ازجمله اقدامات مهم سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه گردشگری دریایی با آغاز سال ۹۷ بود و این در حالی است که توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی موردنیاز بنادر در دستور کار قرارگرفته است.

وی افزود: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به همراه مقامات استانی و محلی در ایام نوروز از بنادر گردشگری دریایی بازدیدهای مختلفی داشتند و از نزدیک شاهد نحوه ارائه کیفی خدمات به مخاطبین این بخش بودند که نشان از اهمیت موضوع و توجه مسئولان سازمان به تأمین امنیت گردشگران، توسعه کمی و کیفی حمل‌ونقل مسافر و فراهم کردن امکانات لازم برای تسهیل و کاهش تشریفات ورود و خروج مسافری بوده که قابل‌تقدیر است.

کامیاب در ادامه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی موردنیاز بنادر اشاره و اعلام کرد:این مسئله در دستور کار حوزه معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان قرارگرفته و در حال اجرا است.

۷فروند اسکله مسافری به بهره‌برداری رسید

وی افزود: در راستای انجام مسئولیت اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی در این ایام نوروز ۷ فروند اسکله شناور مسافری در استان هرمزگان به بهره‌برداری رسید و به ناوگان حمل‌ونقل مسافری اضافه شد، علاوه بر این ۲ فروند اسکله مسافری دیگر نیز در حال ساخت است که طی ماه آتی آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد بود.

گردشگری دریایی در نوروز ۹۷ بدون حادثه بود

مدیر توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی سازمان بنادر و دریانوردی درباره اقدامات صورت گرفته در نوروز ۹۷ برای گردشگران دریایی، ادامه داد: اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه گردشگری دریایی با آغاز نوروز در چند بخش قابل ارزیابی است، اقداماتی که همه‌ساله توسط همکاران سازمان بنادر و دریانوردی در ایام نوروز در بخش دریایی ستاد و بنادر صورت می‌گیرد. بخشی از این اقدامات شامل تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای دریایی و تشکیل تیم همیار ناجی بود که بر سفرهای نوروزی گردشگران نظارت می‌کرد تا سفر دریایی ایمن و بدون حادثه‌ای انجام شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.