| کد خبر: 160733 |

◄ همکاری گردشگری ایران و ایتالیا

مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در دیدار با شهردار مونته‌سیلوانو ایتالیا برای تعامل با توراپراتورهای بزرگ ایتالیایی و میزبانی از فم‌تورهای این کشور اعلام آمادگی کرد.

تین نیوز

مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در دیدار با شهردار مونته‌سیلوانو ایتالیا برای تعامل با توراپراتورهای بزرگ ایتالیایی و میزبانی از فم‌تورهای این کشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش تین‌نیوز، رامین افشاری در دیدار و گفت‌وگو با فرانچسکو مرانو شهردار مونته‌سیلوانو ایتالیا گفت: ما آمادگی داریم تا به منظور معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، طبیعی و گردشگری کشور کهن ایران، پذیرای تورهای آشناسازی از سراسر کشور ایتالیا باشیم.

مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی افزود: همچنین علاقه‌مند هستیم تا نشست‌های تخصصی مشترک با توراپراتو‌ها و آژانس‌های مسافرتی بزرگ و فعال ایتالیا داشته باشیم و راه‌های تبادل گردشگران دو کشور را بررسی کنیم.

او از تسهیل در روند اخذ ویزا از سوی گردشگران کشورمان به عنوان راهکاری برای افزایش سفر ایرانیان به ایتالیا یاد کرد و گفت: از دیگر مشکلاتی که در مسیر سفر ایرانیان به دیگر کشورها از جمله ایتالیا وجود دارد، نحوه بوکینگ هتل‌ها در دیگر کشورها، قیمت بالای تورهای گردشگری به دلیل وجود واسطه‌های متعدد در این زمینه است که امیدواریم با تعامل و همکاری برطرف شود.

فرانچسکو مرانو، شهردار مونته‌سیلوانو نیز در این دیدار با بیان اینکه به دلیل تبلیغات منفی برخی کشورها، دیدگاه خوبی نسبت به ایران در میان گردشگران خارجی وجود ندارد، بر تلاش بیشتر برای معرفی ظرفیت‌ها، جاذبه‌ها و تمدن غنی کشورمان از طریق برپایی نمایشگاه‌های اختصاصی در همه کشورهای هدف گردشگری ایران تأکید کرد.

او گفت: ما می‌توانیم برای ترغیب توراپراتورها و فعالان گردشگری برای برگزاری تورهای آشناسازی به مقصد ایران تعامل کنیم. همچنین  برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی ایران با سرمایه‌گذران کشورمان تعامل خواهیم کرد.

فرانچسکو مرانو در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این دیدار آغاز و گامی برای تعامل بیشتر و همکاری‌های مشترک میان کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران و شهرداری مونته‌سیلوانو در آینده نزدیک باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.