| کد خبر: 159392 |

◄ بررسی موانع گردشگری اسپانیا و ایران

قرار است رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سفر خود به اسپانیا از نمایشگاه فیتور بازدید و در نشستی با بخش‌های غیردولتی اسپانیا زمینه‌های همکاری را در عرصه گردشگری بررسی کند.

تین نیوز

قرار است رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سفر خود به اسپانیا از نمایشگاه فیتور  بازدید و در نشستی با بخش‌های غیردولتی اسپانیا زمینه‌های همکاری را در عرصه گردشگری بررسی کند.

به گزارش تین‌نیوز، علی اصغر مونسان در این باره با اشاره به برنامه‌های خود در سفر به اسپانیا گفت: در حاشیه نمایشگاه فیتور با بخش‌های غیردولتی اسپانیا که در حوزه گردشگری فعال هستند نشست خواهیم داشت تا بتوانیم با آنها همکاری، مشکلات را بررسی و رفع کنیم.

وی افزود: نشست با مسئولان گردشگری اسپانیا برای افزایش همکاری‌ها از دیگر برنامه‌های این سفر است.

 معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری  در بدو ورود به کشور اسپانیا با اشاره به اهمیت نمایشگاه‌های حوزه گردشگری گفت: نمایشگاه‌های گردشگری جزو مکان‌هایی هستند که تبادل اطلاعات در آنجا می‌شود، همچنین در این نمایشگاه‌ها شرکت‌های بخش غیردولتی می‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند.

او تصریح کرد: آژانس‌ها و تورگردانان کشور ما نیز با شرکت در این نمایشگاه‌ها می‌توانند روابط خود را با شرکت‌های خارجی افزایش دهند و در مجموع تمام این موارد منجر به افزایش ورود گردشگران به کشور می‌شود.

مونسان گفت: نمایشگاه‌های گردشگری جزو مکان‌هایی هستند که تبادل اطلاعات در آنجا می‌شود، همچنین در این نمایشگاه‌ها شرکت‌های بخش غیردولتی می‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند.

او افزود: آژانس‌ها و تورگردانان کشور ما نیز با شرکت در این نمایشگاه‌ها می‌توانند روابط خود را با شرکت‌های خارجی افزایش دهند و در مجموع تمام این موارد منجر به افزایش ورود گردشگران به کشور می‌شود.

معاون رئیس‌جمهوری اضافه کرد: نمایشگاه فیتور اسپانیا یکی از نمایشگاه‌های مهم گردشگری در دنیا است، این نمایشگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و فعالان گردشگری کشور ما نیز همانند سال‌های گذشته، امسال هم در این نمایشگاه فیتور اسپانیا حضور دارند.
به گزارش روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری نمایشگاه فیتور اسپانیا یکی از نمایشگاه‌های مهم گردشگری در دنیا است، این نمایشگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و فعالان گردشگری کشور ما نیز همانند سال‌های گذشته، امسال هم در این نمایشگاه فیتور اسپانیا حضور دارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.