| کد خبر: 153912 |

تردد زائران از مرز مهران از یک میلیون و 123 هزار نفر فراتر رفت

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از یک میلیون و 123 هزار و 342 نفر از طریق مرز بین المللی مهران برای شرکت در آیین های اربعین حسینی تردد داشته اند.

تین نیوز

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از یک میلیون و 123 هزار و 342 نفر از طریق مرز بین المللی مهران برای شرکت در آیین های اربعین حسینی تردد داشته اند.

به گزارش ایرنا، سردار نورعلی یاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: از این تعداد 914 هزار و 738 نفر از کشور خارج و 208 هزار 604 نفر نیز از این مرز وارد کشور شده اند.

وی با اشاره به شدت گرفتن موج بازگشت زائران به داخل کشور گفت: از ابتدای شروع ماموریت اربعین تاکنون بیش از 100 هزار زائر غیر مجاز به شهرهایشان بازگردانده شده اند.

فرمانده انتظامی ایلام یاداور شد: هم اکنون جاده های ایلام منتهی به مرز مهران از ترافیک روانی برخوردار است و تردد زائران در خروج از مرز و ورود به کشور به صورت روان در جریان است.

سردار یاری تاکید کرد: موج بازگشت زائران در حال افزایش است و در جلسه فرماندهی قرارگاه مقدم اربعین حسینی(ع) مقرر شد در صورت اوج گرفتن ورود زائران به کشور مسیر مهران - ایلام و بلعکس ایلام -ملکشاهی و مهران یکطرفه می شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال از خروج زائران غیر مجاز و اتباع خارجی از مرز مهران جلوگیری شد، گفت: با راه اندازی گیت های کنترلی در ورودی های استان و شهرهای چرداول، سیروان، ایوان، ملکشاهی، دره شهر و دهلران و همچنین شهرستان مهران بالغ بر 100 هزار نفر که بدون همراه داشتن مدارک و مجوزهای لازم و یا اتباع خارجی بودند به شهرهایشان عودت داده شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.