| کد خبر: 238807 |

◄ دستیار وزیر راه و شهرسازی چه کسی است؟

بر اساس خبرهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی قاسم مکارم، برادر زاده آیت الله مکارم به عنوان عضو کمیته شایسته گزینی وزارت راه و دستیار وزیر راه و شهرسازی، منصوب شده است.

تین نیوز

بر اساس خبرهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی قاسم مکارم، برادر زاده آیت الله مکارم به عنوان عضو کمیته شایسته گزینی وزارت راه و دستیار وزیر راه و شهرسازی، منصوب شده است.

به گزارش تین نیوز، وزیر راه و شهرسازی هفتم مهر ماه امسال در نامه ای به دستیار وقت خود که در آن زمان مهدی غضنفری بود، خواستار تشکیل کمیته شایسته گزینی در این وزارت خانه شد.

در نامه رستم قاسمی آمده بود که به توجه به اهمیت توسعه و تعالی سرمایه های انسانی وزارت راه و شهرسازی که به عنوان مهمترین مزیت سازمانی در راستای تحقق اهداف عالیه وزارت متبوع می باشد، ضروری است ترتیبی اتخاذ شود تا با همکاری افراد مشروحه زیر نسبت به راه اندازی و فعالیت کمیته شایسته گزینی وزارت راه و شهرسازی با قید فوریت اقدامات لازم به عمل آید.

اما کمتر از یک ماه پس از انتصاب مهدی غضنفری به عنوان رئیس کمیته ای که کمیته انتصابات یا شایسته گزینی نام داشت و در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده بود، او با حکم رئیس جمهور به سمت عضو و رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی منصوب شد و از وزارت راه و شهرسازی رفت.

اکنون اما گفته می شود قاسم مکارم به عنوان دستیار وزیر راه و شهرسازی منصوب و جایگزین مهدی غضنفری شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.