| کد خبر: 225059 |

هدف از افزایش قیمت، بهبود کیفیت خدمات بخش حمل‌و نقل است

وزیر راه و شهرسازی گفت: هدف از افزایش‌ قیمت‌ها در سیستم حمل‌و نقل، ارتقای وضعیت ناوگان حمل‌و نقل و بهبود کیفیت ارایه خدمات به مردم است.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: هدف از افزایش‌ قیمت‌ها در سیستم حمل‌و نقل، ارتقای وضعیت ناوگان حمل‌و نقل و بهبود کیفیت ارایه خدمات به مردم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نشست ۲۱۵ شورای‌عالی هماهنگی ترابری کشور به ریاست محمد اسلامی در سالن اجلاس ساختمان شهید دادمان برگزار شد.

«محمد اسلامی» درباره نتایج این جلسه گفت: تکلیف ما کارآمد سازی نظام حمل‌ونقل و لجستیک کشور بوده،  دشمن همواره تلاش کرده است با رفتاری غیرانسانی این بخش را ناکارآمد کند یا به تحلیل ببرد.

وی افزود: امروز باید قابلیت حمل‌ونقل کشور را در حوزه بار و مسافر بالا ببریم تا از این طریق هم با تحریم مقابله کنیم و هم اینکه بر کیفیت حمل‌ونقل و لجستیک کشور اضافه کنیم.

وزیر راه و شهرسازی عنوان‌کرد: شورای هماهنگی ترابری کشور مهم‌ترین تکلیفی که بر عهده دارد این است که بتواند از این میراث و از این ثروت حراست کند و آن را ارتقا دهد.

اسلامی تصریح کرد: بدون داشتن یک حمل‌ونقل کارآمد و با قیمت‌های واقعی، نمی‌توانیم نقش خودمان را به درستی ایفا کنیم. اگر ما به دلایلی با افزایش‌ قیمت موافقت می‌کنیم صرفاً هدف ما ارتقای ناوگان جهت افزایش کیفیت خدمات به مردم است.

وی افزود: اینکه بخواهیم کنار بکشیم و شاهد از بین رفتن صنعت حمل‌ونقل کشور باشیم برای ما مقدور نیست. ما نمی‌توانیم با سد کردن خدمات و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها شاهد اضمحلال صنعت حمل‌ونقل باشیم.

اسلامی خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم با اقدامات ناسازنده شاهد نامیراشدن ناوگان کشورمان باشیم. ما در تلاشیم تا با اخذ تصمیمات سازنده، ارتقا و نوسازی ناوگان و افزایش خدمات را برای مردم کشورمان فراهم کنیم.

به گزارش ایرنا در این نشست که « «شهرام آدم نژاد»، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی و «رضا نفیسی»، رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل‌ونقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی به‌طور حقیقی و دیگر اعضای این شورا به شکل مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند، گزارشی از آخرین رویدادها در خصوص افزایش نرخ ناوگان حمل‌ونقل به وزیر راه و شهرسازی ارائه شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.