| کد خبر: 217810 |

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

◄ نوسازی 65000 کامیون فرسوده طی سه سال آینده

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد : تا ظرف سه سال آینده 65000 دستگاه کامیون فرسوده را نوسازی می کنیم

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز محمد اسلامی در مراسم امضاء قرارداد نوسازی 1000 دستگاه ناوگان حمل و نقل برون شهری فی مابین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،  ایران خودرو دیزل و بانک توسعه تعاون عنوان کرد : با ساز و کارهای کارآمد و با درک واقعیت باید برای مسائل اقدام کنیم . اگر ساز و کارهای قبلی دچار مشکل بود وقت خود را برای آنها تلف نکردیم .

او در ادامه افزود : در هفته گذشته با بانک صادرات قرارداد نوسازی 5000 دستگاه را منعقد کردیم و امروز نیز نوسازی 1000 دستگاه دیگر را با بانک توسعه تعاون برای تامین مالی 5000 دستگاه خودرو رسید .

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه اگر ثبت نام ها صورت بگیرد در دو سال جاری بیش از 2000 دستگاه را تحویل مردم می دهیم .

او ضمن تاکید به این مسئله که برنامه ما نوسازی 65000 دستگاه ناوگان حمل و نقل برون شهری است بیان کرد : لازم است سن ماشین الات سنگین را از 60 به 40 سال برسانیم که البته 40 سال هم عدد بالایی محسوب می شود .

او اضافه کرد : از سال 1378 تا به امروز 20000 دستگاه ناوگان برون شهری نوسازی شده است که هدف ما نوسازی 65000 دستگاه طی سه سال آینده است .

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما همچنین برای نوسازی ناوگان مسافری برنامه داریم گفت : ایجاد زنجیره تامین و افزایش قدرت طراحی تولید تا سطح پایدار ماندن تولید نکته کلیدی است که باید اجرا شود .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.