| کد خبر: 179382 |

آدم‌نژاد در آیین اختتامیه سومین نمایشگاه حمل‌ونقل گفت:

◄ به پیمان منطقه‌ای برای تسریع در عبور و مرور احتیاج داریم

معاون حمل‌ونقل وزارت راه‌وشهرسازی با اشاره به‌ضرورت ارتقای جایگاه ترانزیتی ایران گفت: به پیمان منطقه‌ای برای تسریع در عبور و مرور احتیاج داریم.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل وزارت راه‌وشهرسازی با اشاره به‌ضرورت ارتقای جایگاه ترانزیتی ایران گفت: به پیمان منطقه‌ای برای تسریع در عبور و مرور احتیاج داریم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، شهرام آدم‌نژاد در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته گفت: امسال تعداد 263 مجموعه اعم از خصوصی و دولتی در نمایشگاه شرکت کردند که 90 درصد آن از بخش خصوصی بود و این جای خوشحالی دارد.

آدم‌نژاد به گستردگی جغرافیایی ایران اشاره کرد و گفت: گستردگی راه‌ها مسئولیت ما را برای ارائه خدمات، دوچندان می‌کند. در همین راستا خود را نسبت به اجرای مسئولیت اجتماعی در حوزه حمل‌ونقل مقید می‌دانیم.

معاون حمل‌ونقل وزارت راه‌وشهرسازی ادامه داد: لازم است کیفیت خدمات حمل‌ونقل در تمام مدها اعم از هوا، دریا، ریل و جاده در بخش حمل‌ونقل عمومی ارتقا یابد و ما به شاخصی مشخص برای تعیین این کیفیت و جلب رضایت مردم برسیم.

آدم‌نژاد با بیان اینکه این اتفاق رقم نخواهد خورد مگر با ارتباط مستمر با تشکل‌های صنفی، اظهار داشت: یک انحراف معیاری بین دغدغه کاربران و مسئولان در بخش ضوابط وجود دارد. به این معنی که آیین‌نامه‌های اجرایی با دغدغه‌های کاربران جاده و راه فاصله دارد و این انحراف معیار باید حل شود.

 او همچنین بهبود وضعیت مدل‌های اقتصادی را یکی از راه‌های بهبود ایمنی در حمل‌ونقل دانست و گفت: در این راستا امر نوسازی باید به شکل جدی‌تری انجام شود.

معاون حمل‌ونقل وزارت راه به وضعیت ترانزیت اشاره کرد و گفت: لازم مسیری مشتری‌پسند و امن برای ارتقای حوزه ترانزیت در نظر بگیریم که این مهم احتیاج به یک پیمان منطقه‌ای برای تسریع در عبور و مرور ناوگان دارد.

آدم‌نژاد در پایان سخنرانی خود به تشکیل ستاد مستقل ایمنی اشاره کرد و گفت: لازم است برای بررسی سوانح حمل‌ونقلی ستادی مستقل شکل بگیرد که خروجی آن ایجاد یک توصیه‌نامه بدون وابستگی به هیچ ارگانی باشد.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی افزود: متاسفانه در حال حاضر دستگاه‌های مختلفی در امر ایمنی تصمیم‌گیری می‌کنند که لازم است به هماهنگی مشخصی در این راستا برسیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.