| کد خبر: 179153 |

◄ برنامه‌های شرکت ساخت در نمایشگاه حمل‌ونقل

مدیرکل حوزه مدیرعامل و روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از رونمایی طرح جامع منظر راه‌های کشور در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل این شرکت خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل و روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از رونمایی طرح جامع منظر راه‌های کشور در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل این شرکت خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وحید تشکری با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته برنامه‌های این شرکت را در این نمایشگاه این‌چنین برشمرد:

او گفت: گزارش عملکرد شرکت درزمینهٔ ساخت و توسعه انواع راه‌ها، اقدامات و نوآوری‌ها و برنامه‌ها و چشم‌اندازها در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

این مقام مسئول رونمایی از طرح جامع منظر راه‌های کشور را از مهمترین برنامه‌ها برای نمایشگاه اعلام کرد و گفت:با همکاری دانشگاه شهید بهشتی، شرکت بازآفرینی شهری ایران، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل‌ونقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران اقدام به انتشار طرح جامع منظر راه‌های کشور در قالب ۵ جلد کرده است.

تشکری هم‌چنین از ارائه جزئیات عملکرد شرکت ساخت و توسعه در حوزه‌های ریلی و جاده‌ای در این نمایشگاه خبر داد و گفت: توسعه ریلی کشور از اولویت‌های شرکت ساخت است و در این راستا تاکنون اتصال سه استان همدان، کرمانشاه و آذربایجان غربی به شبکه ریلی محقق شده و به‌زودی شاهد اتصال استان‌های گیلان و آذربایجان شرقی از طریق خط میانه-بستان آباد و نیز اتصال کشور افغانستان به شبکه ریلی کشورمان خواهیم بود.

او افزود: توسعه شبکه جاده‌ای و افزایش سطح سرویس محورهای مختلف با اولویت تکمیل و رفع گلوگاه‌های شبکه آزادراهی کشور هم در جریان است که از جمله می‌توان به احداث ۱۱۶۰ کیلومتر آزادراه در کریدورهای مختلف حمل‌ونقلی اشاره کرد که معادل ۵۰ درصد کل آزادراه‌های موجود کشور است.

تشکری هم‌چنین  نمایش سامانه‌های شرکت ساخت را که منجر به کسب رتبه اول دولت الکترونیک شد را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.