| کد خبر: 179381 |

وزیر راه و شهرسازی در اختتامیه سومین نمایشگاه حمل‌ونقل خواستار شد؛

◄ دعوت از بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام

وزیر راه و شهرسازی از بخش خصوصی خواست که در شرایط تحریم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در دست بگیرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی از بخش خصوصی خواست که در شرایط تحریم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در دست بگیرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته عصر امروز (27 آذرماه) با حضور معاونان، مشاوران و مدیران کل وزارت راه و شهرسازی و همچنین تشکل‌های صنفی برگزار شد.

 محمد اسلامی در این مراسم جامعه حمل‌ونقل را خانواده پرافتخاری دانست که عاشقانه به مردم خدمت می‌کنند و عنوان کرد: جامعه حمل‌ونقل با رفتار درست خود در هر فرصت جابه‌جایی، برای مردم قاب خاطره می‌سازند تا سفری مطلوب و بدون حادثه داشته باشند.

وی گفت: خوشحالیم که با حضور دولت تدبیر و امید و همکاری مجلس فرصت تاریخی برای تحقق در حوزه حمل‌ونقل، زیرساخت و سامانه‌های هوشمند به وجود آمد.

وی به تشکیل صندوق توسعه حمل‌ونقل اشاره کرد و افزود: اساسنامه صندوق دو هفته گذشته تصویب شد و بر این اساس 19 هزار میلیارد تومان از منابع برای این صندوق در هر سرفصلی قابل پیش‌بینی است.

اسلامی این اقدام مجلس را فرصتی برای بهبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل دانست و افزود: امیدواریم با تشکیل صندوق توسعه حمل‌ونقل بسیاری از عقب‌ماندگی‌های این حوزه برطرف شود.

وزیر راه و شهرسازی به آغاز تحریم‌ها اشاره کرد و افزود: هدف تحریم مقابله با استقلال کشور است و در همین راستا شرکت‌هایی که هدف تحریم قرار می‌گیرند از قدرت تعیین‌کنندگی و ارتقا قدرت ملی برخوردار هستند بر این اساس لازم است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و صنعتی برای افزایش ظرفیت و حمایت از این شرکت‌ها تلاش کنیم.

او به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در شرایط تحریم اشاره داشت و اعلام کرد: به رقم همه کاستی‌ها، روند توسعه کاسته نشده است بااین‌حال نیاز داریم با حمایت بخش خصوصی به این حرکت شتاب دهیم به همین دلیل از بخش خصوصی دعوت می‌کنم به میدان بیاید و پروژه‌های نیمه‌کاره را در دست بگیرد.

اسلامی توضیح داد که پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی وجود دارد که با حضور بخش خصوصی امکان ساماندهی محقق می‌شود، گفت: ما امیدوار هستیم این پروژه‌ها بتواند موجب پایداری و مشارکت بخش خصوصی شود.

وی همچنین به بهره‌مندی درست منابع انسانی اشاره کرد و گفت: ارتقا منابع انسانی به‌ویژه در حوزه حمل‌ونقل در دستور کار است و باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که با استفاده از ظرفیت انسانی شاهد ارتقا سطح خدمات در حوزه حمل‌ونقل باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.