| کد خبر: 179225 |

◄ بازدید اسلامی از غرفه شرکت فرودگاه‌ها در نمایشگاه حمل‌ونقل

افتتاح سومین نمایشگاه صنعت حمل ونقل و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت.

تین نیوز

سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان این وزارتخانه و مدیران شرکت‌های وابسته افتتاح شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز (25 آذر) در افتتاحیه سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته از غرفه متعلق به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز بازدید کرد.

در مراسم بازدید و افتتاح امروز شهرام آدم‌نژاد معاون حمل‌ونقل، علی عابد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، خیراله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و ‌زیربناهای حمل‌ونقل کشور، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور، محمد راستاد معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، محمدزاده مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، هوشنگ عشایری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، فرزانه شرف‌بافی مدیرعامل هما، امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع و علی رستمی سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

در این نمایشگاه که با حضور شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی برگزار می‌شود سومین استارت آپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل برگزار خواهد شد. همچنین این نمایشگاه محلی برای گفتمان بین بخش دولتی و بخش خصوصی برای بهبود شرایط حمل‌ونقل کشور است.

در این نمایشگاه ۲۶۳ شرکت فعال در حوزه حمل‌ونقل به ارائه آخرین دستاوردها در زمینه نوسازی، مدیریت و خدمات و ... می‌پردازند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.