| کد خبر: 177164 |

◄ اروپا در زمینه حمل‌و‌نقل با ایران همکاری خواهد کرد

قائم مقام مدیرکل حمل‌ونقل اتحادیه اروپا از ادامه همکاری اروپا با ایران درخصوص حمل‌ونقل خبر داد.

تین نیوز

قائم مقام مدیرکل حمل‌ونقل اتحادیه اروپا از ادامه همکاری اروپا با ایران درخصوص حمل‌ونقل خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی، ماجا باکران در سمینار آموزشی لجستیک و زنجیره حمل‌ونقل گفت: باید اعلام کنم که درخصوص حمل‌ونقل اتحادیه اروپا همواره کنار ایران خواهد بود و ادامه همکاری‌ها را اعلام می‌کنم.

او افزود: اتحادیه اروپا و قاره اروپا در ادوار مختلف تاریخ از طریق دریا با قاره آسیا تجارت داشته است. به همین خاطر خواهان آن هستیم بین قاره اروپا و آسیا هم‌چنان این ارتباط برقرار و تلاش داشته باشیم این موضوع به عنوان یک جریان هم‌چنان ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول اذعان داشت:  ادامه این جریان به لجستیک می‌انجامد که در کنار این مزیت حمل‌ونقل را رشد و به توسعه کشورها کمک خواهد کرد و در کنار آن منجر به پایداری اقتصادی و زیست‌محیطی نیز می‌شود. به‌همین خاطر باید امنیت را بالا ببریم و همان‌طور که می‌دانید این موارد همگی در کانون فعالیت‌ها ما قرار دارد.

باکران ادامه داد: در این خصوص لازم است که زمینه را برای رقابت سالم و برابر ایجاد کنیم و در کنار آن بتوانیم با افزایش همکاری با کشورهای مختلف شاهد نوین‌سازی و ارتقاء بنادر باشیم.

او هم‌چنین گفت: فعالیت‌ها در عصر دیجیتال با نظارت بیشتری انجام می‌گیرد و در حوزه دریایی هم باید از این عرصه به بهترین شکل بهره گرفته شود.

قائم‌مقام مدیرکل حمل‌ونقل اتحادیه اروپا ادامه داد: در سال ۲۰۱۶ هیاتی از اتحادیه اروپا به رهبری خانم موگرینی به ایران سفر کرد که در این حضور توافقات ارزشمندی در زمینه حمل‌ونقل در ابعاد شهری و هواپیمایی ایجاد شد و در این همایش اجازه می‌خواهم ضمن رساندن سلام و مراتب احترام آن هیات به دوستان‌مان در ایران حامل این پیام باشم که هم‌چنان در مسیر همان توافقات حرکت کنیم.

صبح امروز سمینار آموزشی «لجستیک و زنجیره حمل‌ونقل» با همکاری اداره کل حمل‌ونقل و اتحادیه اروپا در محل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد که طی دو روز در بخش‌های مختلف این کارگروه انجام خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.