| کد خبر: 175276 |

◄ نگاه ویژه لجستیکی در جدید‌ترین شماره راه ابریشم

جدیدترین شماره راه ابریشم با نگاهی ویژه به حوزه لجستیک منتشر شد.

تین نیوز

جدیدترین شماره راه ابریشم با نگاهی ویژه به حوزه لجستیک منتشر شد.

به گزارش تین‌نیوز، در سرمقاله جدیدترین شماره ماهنامه وزارت راه و شهرسازی «راه ابریشم» مطلبی در دفاع از عملکرد قابل‌قبول وزارت راه و شهرسازی در دولت تدبیر و امید مطرح کرده و مواردی را در این خصوص ذکر کرده است.

«توسعه سوداگری و افزایش قیمت مسکن نتیجه بارز تراکم فروشی در شهرهاست» عنوان گزارشی است که به فروش تراکم در تهران و بافت ناکارآمد شهری در شماره 186 این ماهنامه پرداخته است.

گزارشی از چهل و هشتمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با حضور وزیر راه و شهرسازی نیز در مطلبی با عنوان «ضرورت ورود اقتصاد مدرن به بافت‌های تاریخی» درج شده است.

گزارش « اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام فرودگاهی در آینده نزدیک» نیز به ذکر جزییات مراسم افتتاح ترمینال دو فرودگاه لارستان با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها پرداخته است.

«راهکار رفع مشکلات پایتخت تغییر نگرش است نه انتقال» نیز عنوان مطلبی است که نظر معاون وزیر راه و شهرسازی درباره انتقال پایتخت را منتقل می‌کند.

«تحقق حمل‌ونقل چندوجهی بااتصال بندر انزلی به راه‌آهن» سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و اعضای کمیسیون عمران به گیلان را تشریح کرده است.

صحبت‌های مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره پروازهای اربعین را می‌توانید در مطلبی با عنوان « جزییات تعیین قیمت بلیت پروازهای اربعین» بخوانید.

«حمایت دولت از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش حمل‌ونقل دریایی عنوان گزارشی است که صحبت‌های مدیرعامل  سازمان بنادر و دریانوردی در ارتباط با مجموعه اقداماتی که برای کاهش اثرات تحریم‌ها توسط این سازمان صورت گرفته است را منعکس کرده است.

«سند ملی لجستیک نقشه راهی برای توسعه متوازن» عنوان گزارش کاملی درباره تعاریف مفاهیم لجستیک و موارد مرتبط از نظر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، مهرداد تقی زاده دبیر ستاد مراکز لجستیک کشور، مهدی صفری مقدم مدیرکل  دفتر جامع و مدل‌های حمل‌ونقل پرداخته است.

نظرات امیر امینی، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در دومین نشست مقدماتی کارویژه های تخصصی پروژه یکپارچه‌سازی و تجمیع اسناد برنامه‌ای وزارت راه و شهرسازی در مطلبی با عنوان «لزوم تلفیق دو نگاه جامع و پایین به بالا به‌منظور برنامه‌ریزی» درج شده است.

در این شماره همچنین در گزارش‌هایی جداگانه به  موضوعات مطرح شده در جلسه سالیانه شورای عالی سازمان بنادر و دریانوردی، نهمین نشست  از سلسله نشست‌های شهرسازی و معماری، پاسخگویی وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس به سوال برخی نمایندگان، نشست خبری هجدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن در ایران و رویدادهای استانی پرداخته است.

راه ابریشم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.