| کد خبر: 260842 |

◄ 4 کلید واژه عقب ماندگی صنعت هوانوردی

فرودگاه دوبی با ارائه خدمات به ۴۱.۶ میلیون مسافر در نیمه نخست سال جاری میلادی ، موفق شد رکورد خود قبل از شیوع بیماری کرونا را پشت سر بگذارد.

تین نیوز

فرودگاه دوبی با ارائه خدمات به ۴۱.۶ میلیون مسافر در نیمه نخست سال جاری میلادی ، موفق شد رکورد خود قبل از شیوع بیماری کرونا را پشت سر گذاشته و به مسیر خود در دست یافتن به رکوردهای جدید و رشد پایدار در زمینه ارائه خدمات به تعداد بیشتری از مسافران ادامه دهد.

مصاحبه ها و گفتمان مدیران فرودگاه دوبی را که از نزدیک و در شبکه های اجتماعی ملاحظه کنید، مهارت ها و رفتار کارکنان فرودگاه را که بررسی کنید ، هدف گذاری ها ، برنامه ها و فرآیندها را که به مطالعه بنشینید ، متوجه خواهید شد که دبی خیلی آرام و منطقی با صنعت هوانوردی جهانی همگام شد ، با یک سیر متعارف رشد اولیه خود را طی کرد و به صورت انفجاری موفق شد.

این موفقیت انفجاری که در صنعت هوانوردی سایر کشورهای منطقه نظیر ترکیه ، قطر ، عمان و اخیرا عربستان سعودی قابل مشاهده است حاصل حکمرانی شایسته، مدیریتی توانمند، کارکنانی با انگیزه و محیطی رقابتی است لذا کلید واژه های عقب ماندگی صنعت هوانوردی سایر کشورهای منطقه را می توان به شرح ذیل احصاء نمود؛ فقدان حکمرانی مدبر، مدیریتی ناتوان و عوام گرا، کارمندانی بی انگیزه و سر در گم و فضای کاری مسموم و متحجر.

 

 * کارشناس هوانوردی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.